Ingen blev om natten, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2015

Liv_86

Tak for jeres svar. Jeg prøver at læse lidt om det og tager kontakt til lægen også

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2015

Liv_86

Ravnholt skriver:

Overvej at bruge stofbleer i en periode.  Derved kan hun mærke når hun tisser uden at i skal skifte sengetøj hver gang.  (dem der bruger stofbleer bliver som regel allerede renlige som 2 årige) 

Du er velkommen til at skrive hvis du vil vide mere:-) 

Jeg tænker at det også kommer ud i seng m.m? Det er jo bare stof...

ved det selvfølgelig ikke men tænker bare at det ikke holder til så meget. Det er ret meget hun tisser

Anmeld Citér

15. juli 2015

EAF

Vores dreng bruger endnu også ble om natten, han blev 5 i januar. Hans far var vådligger. Vi ser tiden an og håber at det får en ende inden skole næste år til august. 

Anmeld Citér

15. juli 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Liv_86 skriver:

min datter på snart 6 år bruger stadig blev om natten. Hun blev ret hurtig renlig om dagen 2 år og 3 mdr, men det er noget sværere at få hende renlig om natten. 

Vi prøvede sidste sommer og det gik slet ikke. Hun tissede i sengen hver nat og nogen gange to gange om natten. 

Hendes far og jeg bor ikke sammen og han synes at hun er for stor til at bruge nat ble. Jeg synes det er synd at hun skal have dårlig erfaring med at smide bleen, hun bliver jo ked af det når hun tisser i sengen. 

Har prøvet at tage hende ud og tisse inden jeg selv går i seng og selvom hun tisser af der, kan hun stadig tisse i bleen om natten. Nogen gange bliver hun også mega sur fordi hun er blevet vækket. Desuden er det svært for mig at løfte hende da jeg har svære problemer med min ryg.

Nogen gode råd? 

Du skal tage hende med til lægen.

hvis et barn stadig ikke er renlige om natten ved 4 års undersøgelsen, skal man drøfte det med lægen. 

Det handler om et stof barnet ikke danner, så det ikke KAN undvære bleen om natten.

der findes flere muligheder til at hjælpe barnet. Medicinsk og en vådliggeralarm.

Anmeld Citér

15. juli 2015

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Liv_86 skriver:

Jeg tænker at det også kommer ud i seng m.m? Det er jo bare stof...

ved det selvfølgelig ikke men tænker bare at det ikke holder til så meget. Det er ret meget hun tisser

Der skal blebukser udenpå  

Man kan faktisk få dem formsyet med velcro eller knapper. 

Jeg bruger selv stofbleer til min yngste da han ikke kan tåle engangs. 

Du kan prøve og tjekke koogko.dk der står en masse + de sælger de formsyede 

Anmeld Citér

24. august 2015

Liv_86

Os&lilledig skriver:

Vores datter er 5,5 år og bruger også ble om natten. Vi er tilknyttet børne inkontinens klinikken og alle tricks er prøvet fra dem.. Men det virker ikke. Hun tisser stadig..!!! Vi har også mange frustrationer. At skulle starte i skole og tisser stadig om natten. Næste step er medicin for at stoppe tosseted ol natten, vi gør det for hendes skyld, da det er synd at starte i skole og bruge ble.. Hun var ellers renlig om natten, men så flyttede vi (1 år siden) og så startede det igen. Devsærre. 

Øv hvor træls for jer. Jeg håber jeres datter snart bliver renlig igen. 

Prøv at læse det her eventyr for hende. Har hørt det skulle hjælpe. Det hjælper dog ikke her, men har hørt hos andre at det har hjulpet http://www.sonnerasmussen.dk/wp-content/uploads/Tisser-i-sengen/Det_lille_kongerige_og_det_store_vand_prinsesse.doc

Anmeld Citér

24. august 2015

Liv_86

Tak for jeres svar, jeg tror jeg ringer til lægen og hører hvad han har at sige. Kan læse mig til at det er et problem for mange

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.