Væghængt puslebord fra Ikea?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. juli 2015

mads75

Jeg er gået i gang med at indrette lejligheden til vores lille "projekt" som efter planen ankommer i starten af december. Første opgave er et puslebord. Pladsen er knap, så stiler efter en væghængt løsning på badeværelset. I en anden tråd på baby.dk har jeg læst om et væghængt skab fra Ikea men på deres hjemmeside kan jeg umiddelbart ikke se at de skulle have et sådant. Er der nogen herinde som kender det og kan give mig et link til det eller fortælle mig hvad det hedder. Den anden tråd er gammel så det kan selvfølgelig godt være at det ikke sælges længere.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2015

Isabella_mor

mads75 skriver:

Jeg er gået i gang med at indrette lejligheden til vores lille "projekt" som efter planen ankommer i starten af december. Første opgave er et puslebord. Pladsen er knap, så stiler efter en væghængt løsning på badeværelset. I en anden tråd på baby.dk har jeg læst om et væghængt skab fra Ikea men på deres hjemmeside kan jeg umiddelbart ikke se at de skulle have et sådant. Er der nogen herinde som kender det og kan give mig et link til det eller fortælle mig hvad det hedder. Den anden tråd er gammel så det kan selvfølgelig godt være at det ikke sælges længere.

De har dem ikke længere. 

Anmeld Citér

13. juli 2015

Mom2010

mads75 skriver:

Se evt brios, dog er det hvid metal - havde det selv til purken i min 2 værs på 50kvm. Skøn løsning og tillykke med det :-)

Dbh Sabrina  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.