Brio vs. Ikea - væghængt puslebord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.708 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. september 2011

linkar

Hej alle

Jeg er ved at finde frem til hvilket puslebord, vi skal have - vi bor i lejlighed med forholdsvis lidt plads, så jeg har overvejet at købe et væghængt puslebord.

Nu har jeg så set at både Brio har et (som jeg har hørt meget fint om) men Ikea har også et - som jeg ikke kender til, men prisen er jo ret så meget mindre på det fra Ikea.

Mit spørgsmål er så - er der nogen, som kender de to borde og har noget erfaring med dem?

Skal jeg evt. bare vælge et helt traditionelt puslebord/kommode?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Vi har brio og er rigtig glad for det, da det jo som sagt ik fyldet på gulvet osv. Mener vores ka ta op til 75 kg. Kender ik det fra IKEA, men er da sikket på at det er helt lige så godt! Kig evt på kg tal! Vh Stine

Anmeld

28. september 2011

Mi

Vi har haft det nye fra Brio. Jeg vil klart vælge et vægthængt, vi var været super tilfredse med vores. Det er den nye model, som kan klarer en belastning på 70kg. Jeg kender ikke noget til IKEAs. Jeg har min til salg, vi bor ved Varde.

Anmeld

28. september 2011

Sabina92

linkar skriver:

Hej alle

Jeg er ved at finde frem til hvilket puslebord, vi skal have - vi bor i lejlighed med forholdsvis lidt plads, så jeg har overvejet at købe et væghængt puslebord.

Nu har jeg så set at både Brio har et (som jeg har hørt meget fint om) men Ikea har også et - som jeg ikke kender til, men prisen er jo ret så meget mindre på det fra Ikea.

Mit spørgsmål er så - er der nogen, som kender de to borde og har noget erfaring med dem?

På forhånd tak

Jeg har købt et til at hænge på væggen i Bilka (:

Anmeld

29. september 2011

klmf

Vi har Ikeas og det er rigtig godt Tror det i sidste ende er et spørgsmål om hvad man vil give for det - for både Brio og Ikeas opfylder behovet for et væghængt puslebord.

Anmeld

29. september 2011

Bonita

Du kan jo også vælge at købe brio bordet brugt, f.eks på dba.dk. Det har jeg gjordt

Anmeld

29. september 2011

mortilflere

Brio 

Da vi havde det vejede jeg over 90 kg (se det var tider hvor man var så let :drømmer 

og med andre skruger en dem der følger med , ja så kunne jeg sidde på det

Anmeld

29. september 2011

modesty

Vi har købt et brugt BRIO i dba, af rent æstetiske årsager - jeg synes det er meget pænere end IKEAs. 

Men en af mine veninder har brugt IKEAs og været rigtig glad for det. Kvalitetsmæssigt er der sikkert ikke den store forskel :-)

Anmeld

8. februar 2014

AnnaOlesen

Mi skriver:

Vi har haft det nye fra Brio. Jeg vil klart vælge et vægthængt, vi var været super tilfredse med vores. Det er den nye model, som kan klarer en belastning på 70kg. Jeg kender ikke noget til IKEAs. Jeg har min til salg, vi bor ved Varde.

kan der sendes billeder af jeres puslebord+ pris?

annaoeris@gmail.com

tak

Anmeld

8. februar 2014

De3Guldklumper

linkar skriver:

Hej alle

På forhånd tak

Vi har ikke hverken brio eller ikeas men et andet et.

Jeg kender ikke kvaliteten på de to nævnte men jeg vil dog gøre dig opmærksom på een ting som jeg gerne ville ha vidst vælg en hvor der er opbevarings plads i - det er så træls med en hvor der ikke lige er et par hylder til lidt body'er, bleer og strømper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.