Min afføring er sort. (ik for sarte sjæle)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2009

baby2010

Helt normalt - min læge sagde det ville ske. Jeg har også sort afføring - ikke særligt charmerende, men sådan er det åbenbart...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

LotteGabriella

Hejsa Piger

Ja som overskriften jo lyder så er min afførring helt sort. Jeg er lige startet på hjerntabeletter, men har kun taget dem i 3 dage, kan det være det der gør min afføring ændre sådan farve?? Andre der har prøvet det...

Mvh Louise 10+2

Don't worry.....det er helt normalt

Jeg har dog været så heldig at slippe for jerntilskud under graviditeten, da jeg endte med at komme på skadestuen pga. forstoppelse inden jeg overhovedet var startede på at få jerntilskud, som jo er kendt for at man kan få problemer med hård mave

Jeg sværger jeg havde ikke lavet puha i næsten 2 uger - og det var inkl. indtagelse af sveskejuice, lactulose og klyx lavemang, INTET hjalp AV AV AV AV AV

Anmeld

15. september 2009

LauraLW

Majastina skriver:

Hvad hedder de jern-piller? Jeg har nogen, men de er vist meget stærke.

Jeg tager dem der hedder gravijern (samme mærke som gravitamin). - Har ingen maveproblemer med dem, så de kan anbefales. jeg tager 1 om dagen, lige inden jeg skal sove.

Anmeld

15. september 2009

MaleneGærup

LouiseLarsen skriver:

Jeg tager en pille om dagen.... Ved ik om det er rigtig, jeg går bare ud fra at man skal det.... Tager den sammen med min gravitamin hver dag!

Men er der andre der ved hvor tit man skal ta det, så høre vi det gerne...

Jeg har læst på mine at man helst ikke skal tage dem sammen med et måltid og ikke sammen med andre vitaminer, da man så ikke rigtig kan optage dem. Jeg tager mine jernpiller inden jeg går i seng.....

Anmeld

15. september 2009

magorit

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger

Ja som overskriften jo lyder så er min afførring helt sort. Jeg er lige startet på hjerntabeletter, men har kun taget dem i 3 dage, kan det være det der gør min afføring ændre sådan farve?? Andre der har prøvet det...

Mvh Louise 10+2

det er helt naturligt at ens afføring bliver sort og man kan få hård mave når man tager jernpiller
jeg har taget hemojern begge gang jeg har været gravid,har høt de er milde og ikke så hårde ved maven
held og lykke med graviditeten

Anmeld

16. september 2009

BabyTosset

Hehe, jeg opdagede også, jeg fik sort afføring, men da det skete på en ferie, troede jeg bare, det var pga. maden dernede  Og lige nu har jeg så kigget på pilleæsken, hvor der står: ""Afføringen kan farves sort". Så meget for at være vågen, haha!

Mine jerntabletter hedder bare Jern C - Det er jerntabletter med C-vitamin i. Dem fik jeg anbefalet på apoteket, da apotekerens gravide datter tog de samme tabletter.
En tablet indeholder 100 mg jern og 60 mg C-vitamin, og jeg tager bare en enkelt om dagen. Synes faktisk de har forbedret min fordøjelse - Har aldrig gået så meget på toilettet før og lavet "nr. 2"  Haha!

Knus Pia 14+4

Anmeld

16. september 2009

maria_wlt

Kan fortælle at jern piller helt skal taget for sig selv og ikke sammen med andre vitaminer....(står der på mine GraviJern)

Anmeld

16. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Er det ikke de der jernpiller?  det gør da noget ved farven, så vidt jeg husker...

Anmeld

16. september 2009

LauraLW

Zafir skriver:

Er det ikke de der jernpiller?  det gør da noget ved farven, så vidt jeg husker...

hehe zafir :-) har du læst hele tråden?

Anmeld

16. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
LauraLW skriver:

hehe zafir :-) har du læst hele tråden?

Nej, jeg nåede ikke at læse den før jeg svarede... hehe. Først efter

Sorry. Så godt at jeg var sent på den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.