Den første der får baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.468 visninger
12 svar
3 synes godt om
13. juli 2015

Anonym trådstarter

Er der nogle af jer der har været de første i jeres vennekreds der fik barn/børn? Vil gerne hører hvordan jeres oplevelse var med det

Jeg overvejer lidt om vi skal begynde pb engang næste år. Altså min kæreste snakker meget om børn, men vil ikke sætte noget tidspunkt på hvornår han er klar. Jeg vil aldrig tvinge ham til det. Vi vil være de første i vores vennekreds.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Det satte ihvertfald lavinen i gang her. 

Indenfor et år har 4 andre vennepar også meldt deres graviditet.. Nogen skal jo starte, og det blev så os

Anmeld Citér

13. juli 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

Er der nogle af jer der har været de første i jeres vennekreds der fik barn/børn? Vil gerne hører hvordan jeres oplevelse var med det

Jeg overvejer lidt om vi skal begynde pb engang næste år. Altså min kæreste snakker meget om børn, men vil ikke sætte noget tidspunkt på hvornår han er klar. Jeg vil aldrig tvinge ham til det. Vi vil være de første i vores vennekreds.

vi var de første. Og hos os resulterede det desværre i at vennerne faldt fra og ikke ville os fordi vi havde barn.

Anmeld Citér

13. juli 2015

Anonym trådstarter

Jeg tror godt det kunne blive blanding hos os, nogle falder fra og andre hopper med vognen og får børn

Anmeld Citér

13. juli 2015

MorTilN

Vi bliver de første i vores vennekreds og er selv ret spændt på hvad der kommer til at ske 

Anmeld Citér

13. juli 2015

Sprit25

Hos os har det været svært ved specielt et vennepar. De forstår ikke at vi ikke kan komme over til aftensmad hvis de først inviterer kl 16 til spisning kl 19! Samtidig fik jeg en fødselsdepression så har nok også isoleret mig lidt hvilket de også havde svært ved. 

Min bedste kammerat er her dog stadig og specielt mine kærestes kammerater tropper troligt op men de elsker alle vores datter de forstår bare ikke det er på lidt andre præmisser. 

Anmeld Citér

13. juli 2015

2721

Jeg var den første i min vennekreds, hos min kæreste var der et par der havde. På min side valgte jeg en del fra og har med tiden fået en masse nye som alle har børn, hvilket er dejligt. Min bedste og ældste veninde har taget rollen som bonus moster og er der for vores søn og os på alle tænkelige måder, hun er uundværlig.

min kærestes venner var på ingen måde forstående og voldte mange problemer, de havde ingen respekt for at vi som familie havde brug for tid sammen og at vores søn havde brug for en far og ofte bukkede min kæreste under for deres Press og valgte sjov med vennerne frem for tid med sin familie og vi endte med for en tid at være fra hinanden. Heldigvis kom han på bedre tanker. Nu har flere af hans venner så også fået børn og more mig lidt over hvor lidt de kan og hvor hårdt de har det og særligt hvor meget især hans veninder brokker sig over deres kæresters manglede priotering af familie livet.

Anmeld Citér

13. juli 2015

lillelille

Mig Jeg var den første og 8 måneder senere blev den næste født

Anmeld Citér

13. juli 2015

StephanieNajim

Vi var også de første i vores vennekreds til at få børn, synes også der var en del venner der faldt fra da de var et helt andet sted i livet og havde meget svært ved at forstå det, men hvis i er klar og det er det rigtige for jer så synes jeg ikke i skal holde jer tilbage, synes det er det mest fantastiske i hele verden at være forældre ♡ 

Anmeld Citér

14. juli 2015

Anonym trådstarter

Tak fordi i alle vil dele jeres erfaring

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.