hvad slags badetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2015

Christabelle

Jeg bruger en tankini og er rigtig glad for den :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg bruger bikini på stranden og badedragt i svømmehallen.

Bikini på stranden fordi, at jeg gerne vil have farve på kroppen trods 2 graviditeter og et par ekstra kilo.

Badedragt i svømmehallen, da jeg synes det er rarere og jeg hurtig kommer til, at fryse.

Anmeld Citér

9. juli 2015

MorDk

Jeg bruger Bikini

Anmeld Citér

9. juli 2015

Hectar

Kan godt se at jeg er i den anden grøft. Våddragt og tridragt på stranden og tridragt i svømmehallen. Tager aldrig nogle af stederne hen andet end for at træne og det kan man ikke gøre i en bikini

Men skulle jeg afsted bare for at hugge mig ville jeg bruge bikini på stranden og badedragt i svømmehallen.

Anmeld Citér

9. juli 2015

Tøs85

Anonym skriver:

jeg kan se at flere af jer siger I bruger bikini på stranden men badedragt i svømmehallen, hvordan kan de være?...

Bikini på stranden for at få sol.. Badedragt i svømmehallen og indendørs vandland, for der får man jo ikke sol alligevel og er mere bevist om kroppen indendørs..

Anmeld Citér

9. juli 2015

Chellie

Jeg bruger altid badekjole, det synes jeg klæder mig bedst .. 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Benjamins'mor

Badedragt uanset hvor jeg er. 

Brugte bikini på ferie inden jeg fik børn. 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Carina:-)

Badedragt 

Jeg har født 7 gange og har fået en maveskidsoperation der mislykkedes så jeg har simpelthen ikke lyst til at vise mig i bikini. 

Men har dog en badedragt med høj slids ved benene og dyb kavalergang for selv om det er en badedragt behøver man jo ikke tage mormormodellen :) 

Anmeld Citér

9. juli 2015

modesty

Anonym skriver:

jeg har lige købt et tankini sæt og er rigtig glad for sættet, for det klæder mig meget bedre end min gamle badedragt.

Da jeg viste det til min svigermor spurgte hun om jeg ikke skulle have sol på maven og hvorfor jeg ikke bare havde købt en "almindelig" bikini...

Det fik mig til at tænke; hvad har I?...

Jeg har sat et billede ind af en tankini for dem der ikke ved hvad det er... 

Bikini. 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Mettefpigen

Bikini ☺

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.