hvad slags badetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvilken slags badedragt bruger du?...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.431 visninger
19 svar
11 synes godt om
8. juli 2015

Anonym trådstarter

jeg har lige købt et tankini sæt og er rigtig glad for sættet, for det klæder mig meget bedre end min gamle badedragt.

Da jeg viste det til min svigermor spurgte hun om jeg ikke skulle have sol på maven og hvorfor jeg ikke bare havde købt en "almindelig" bikini...

Det fik mig til at tænke; hvad har I?...

Jeg har sat et billede ind af en tankini for dem der ikke ved hvad det er... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2015

Maise86

Bikini når jeg er på stranden. Badedragt i svømmehallen

Anmeld Citér

8. juli 2015

Troldemommi

Jeg er også fan af Tankinien, har ikke maven til at at vise den frem i en bikini  

Anmeld Citér

8. juli 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg går i bikini på trods af lidt for mange kilo, strækmærker og løs hud

Jeg har endelig lært at acceptere min krop selvom jeg ikke slank med en flad mave og faste bryster. Så ja, jeg går i bikini uden at skamme mig

Anmeld Citér

8. juli 2015

Masig

Bikini på stranden og badedragt i svømmehallen. Jeg har på ingen måde flad mave og har bestemt lidt for mange deller, men hvis folk ikke kan lide synet må de kigge den anden vej... er jeg på stranden vil jeg da have lov at udnytte solen til at få lidt farve - også på maven!

Anmeld Citér

8. juli 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Bikini.. Jeg er helt normalvægtig, men har født to børn og det har kroppen da præg af. Lidt flommemave og et par strækmærker, bløde bryster,  men ikke noget jeg er bange for at vise frem. Kan jo ligeså godt acceptere det, for det forsvinder jo nok ikke  

Anmeld Citér

8. juli 2015

De3Guldklumper

Bikini på stranden/syd på og badedragt i svømmehallen. Jeg har ca 10-15 kg for meget på sidebenene efter 3 graviditeter og maven hænger med strækmærker efter 3 fødsler - men jeg er som jeg er og det må andre lukke øjnene for hvis de ikke kan tåle og se det

Anmeld Citér

8. juli 2015

helle85

jeg bruger badedragt med sådan et skørt på 

Anmeld Citér

8. juli 2015

(august)

Maise86 skriver:

Bikini når jeg er på stranden. Badedragt i svømmehallen

Helt enig. 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Anonym trådstarter

jeg kan se at flere af jer siger I bruger bikini på stranden men badedragt i svømmehallen, hvordan kan de være?...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.