Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sprit25 skriver: Undrede mig bare om hvorvidt den var helt galt med hende og søger nok ligesindende
Undrede mig bare om hvorvidt den var helt galt med hende og søger nok ligesindende
Det kan jeg godt forså har selv en på snart 3 der har virkelig brug for at vi forbereder hende på nærmest alt, bare det at vi skal spise mad skal helst forberedes og gerne med et æggeur hun vil gerne vide hvad der sker i god tid ellers kan hun bryde helt sammen
jeg håber din datter snart er tilbage til sit normale jeg
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: Det kan jeg godt forså har selv en på snart 3 der har virkelig brug for at vi forbereder hende på nærmest alt, bare det at vi skal spise mad skal helst forberedes og gerne med et æggeur hun vil gerne vide hvad der sker i god tid ellers kan hun bryde helt sammen jeg håber din datter snart er tilbage til sit normale jeg
Tiltrods for knap 1,5 time søvn idag er hun overraskende glad her til aften. Så håber
Sprit25 skriver: Tiltrods for knap 1,5 time søvn idag er hun overraskende glad her til aften. Så håber
Dejligt at det går fremad her hjemme tog det 2 uger før hendes reaktion på at far havde fået job igen var færdig
Kay skriver: Dejligt at det går fremad her hjemme tog det 2 uger før hendes reaktion på at far havde fået job igen var færdig
Det har faktisk også taget siden 16 juni nu. Bare først nu hun er begyndt at reagere hjemme og første gang vi blev bedt om at hente. Så hun kom hjem og spillede lidt playstation med far
Sprit25 skriver: Det har faktisk også taget siden 16 juni nu. Bare først nu hun er begyndt at reagere hjemme og første gang vi blev bedt om at hente. Så hun kom hjem og spillede lidt playstation med far
Så håber jeg det er ved at vende nu
Kay skriver: Så håber jeg det er ved at vende nu
Gør vi også. Det er så synd for hende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128