Uvdragt - nødvendigt eller ligegyldig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2015

Chrissi_lgh@hotmail.com

Vi bruger UV-dragt så vi kan begrænse solcremesforbruget..

har fået at vide at solcreme ikke er det sundeste man kan udsætte sin hud for (heller ikke den allergivenlige), så vil helst bruge så lidt som muligt og lade dragten ordne jobbet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2015

modesty

Sprit25 skriver:

Ja- det giver lidt sig selv. Er en UVdragt nødvendig. 

Vi skal til stranden her til sommer, men ved ikke helt om en UV dragt er overkill. Hun bliver smurt godt ind og har solhat på og ellers badedragt. Hvad siger I

Jeg prøver så vidt muligt at undgå solcreme på min søn, da der er så meget lort i dem (også de svanemærkede), så jeg vil altid foretrække at dække ham til fremfor at smøre ind.

Anmeld Citér

7. juli 2015

Snevejr84

Nej men det er en smagssag. Vi skal til kreta og jeg har ikke købt en. Han sover til middag når solen er værst, holder ham i sol og en god sol creme. T-shirt når han har badet. 

Mange har begge dele med, for den tager vist noget tid at tørre.

Anmeld Citér

7. juli 2015

Benjamins'mor

SØS skriver:

Vi bruger det ikke. Mine drenge har krid hvidt hår, men tager fint imod solen. De er selvfølgelig altid smurt ind og er begge mørkebrune allerede  Jeg synes det må være "klamt" - altså ubehageligt at gå rundt i sådan en dragt. 

Det er det samme med min søn. Han er også allerede brun, jeg selv derimod blev skoldet 

Vi bruger selvfølgelig også solcreme.

Anmeld Citér

7. juli 2015

ekebiv

Vi har brugt UV tøj (dragt eller T shirt) til vores 3 og jeg synes de er geniale. De tørrer hurtigt, er ikke varme og så er man fri for noget at det klister creme der bare er sk... irriterende.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.