Uvdragt - nødvendigt eller ligegyldig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: UVDRAGT :)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.314 visninger
14 svar
18 synes godt om
7. juli 2015

Sprit25

Ja- det giver lidt sig selv. Er en UVdragt nødvendig. 

Vi skal til stranden her til sommer, men ved ikke helt om en UV dragt er overkill. Hun bliver smurt godt ind og har solhat på og ellers badedragt. Hvad siger I

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2015

Loa

Herhjemme ville jeg måske ikke nødvendigvis. Men udlandet ville jeg. Men det skader jo selvfølgelig aldrig med den

Anmeld Citér

7. juli 2015

Julemusen

Det kommer an på dit barns hud og hvor modtagelig den er over for solen, hvor langt tid i er i direkte sol og hvordan vejret er. Jeg tager kun på stranden med ungerne når uv indekset er under 5, har soltelt med for at lave skygge og de får altid uv dragt og solhat på da de er nogle meget lyshudet og lys håret unger

Anmeld Citér

7. juli 2015

Anpau

Jeg vil sige det kommer an på hvor varmt der er (hvor højt uv-indekset er) og hvor længe der drejer sig om. En hel dag på stranden i et vejr vi havde i fredags og lørdags ville jeg bruge den. Hvis vi bare rendte ude i haven og legede en times tid ville jeg nok ikke

Anmeld Citér

7. juli 2015

A-1995

Min på 14 mdr har haft sin uv dragt på når vi har badet i de her dage. Til efteråret skal vi til Tyrkiet der er den et klart must!! ☺️

Anmeld Citér

7. juli 2015

nielsen80

Vi bruger den når i bader(i vores badebassin herhjemme) og når vi er udenlands(sidste år tyrkiet, i år nok Kreta) på trods af vi holder os mest i skygge fra 12-15. 

Vores pige er MEGET lys, ligesom hendes mor og far, hvorfor det simpelthen er nødvendigt for hun ikke bliver solskoldet.

Anmeld Citér

7. juli 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg er også stor fan af uvdragterne til ungerne, så jeg siger ja! Vh stine

Anmeld Citér

7. juli 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Jeg har et spørgsmål bliver de hurtigere tørre end badedragt??  Tænker lidt på kulde 

Anmeld Citér

7. juli 2015

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Vi bruger det ikke. Mine drenge har krid hvidt hår, men tager fint imod solen. De er selvfølgelig altid smurt ind og er begge mørkebrune allerede  Jeg synes det må være "klamt" - altså ubehageligt at gå rundt i sådan en dragt. 

Anmeld Citér

7. juli 2015

lillespir26

Min pige får solhat og faktor 50+ på tænker at den er meget ubehagelig i denne varme 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.