Hjælp mig med denne fyr. :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2015

Mami

Anonym skriver:

Tak for jeres svar.. Jeg kan følge dem alle..

først...den del med min kusine...det vil blive akavet, ingen tvivl om det. Sur, tror jeg ikke, men underligt for hende i starten måske...også for ham. 

For det andet...ja den der flirt han allerede har gang i, er der. Eller måske er hun... Og hvorfor spørg jeg så ikke bare?! Pisse egoistisk måske, men jeg har intet at miste. JEG spurgte ham den dag i byen om alt var ok omkring min overnatning, og det lød sig egentlig at jeg skulle sove på sofaen....det gjorde jeg så ikke alligevel. Men jeg spurgte ham i forhold til hende der, og han slog det ligesom hen. Men tænker lidt at det er HAM der må tage den del med hende...

Såfremt det selvf. Bliver til mere end det. 

Hans bedste kammerart, er min bedste venindes kæreste. Lidt indviklet måske. Og derudover har vi rigtig rigtig mange fælles venner. Han var hos dem ugen inden vores bytur og på dem lød det til at han faktisk var ret vild med hende den anden...

for det tredje.....jah, måske han bare har fået øjnene op for mig, i sidste øJeblik 

Dernæst skrev han, da vi smsede sammen, at hjn da godt kunne have lavet noget med mig, og at det ikke ville ske igen, at han får lagt sig rolig i seng lige som sidst. Altså en hentydning til, at han måske i virkeligheden tænder på mig...eller hvad skal man sige..

Uden at lyde alt for grov, er i sikker på det ikke "bare" er sex? Jeres snak får meget på sex, i skal på champagne date og han har fortalt sine venner han er vild med en anden. 

Man stopper jo ikke bare med at være vild med nogen fordi der kommer en anden?  

og jeg har stået som kusinen og jeg blev flintrende tosset, og støttede dem IKKE, jeg blandede mig ikke men involverede mig på ingen måde og var lettet da de gik fra hinanden. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

7. juli 2015

Sprit25

Profilbillede for Sprit25
Mami skriver:

Uden at lyde alt for grov, er i sikker på det ikke "bare" er sex? Jeres snak får meget på sex, i skal på champagne date og han har fortalt sine venner han er vild med en anden. 

Man stopper jo ikke bare med at være vild med nogen fordi der kommer en anden?  

og jeg har stået som kusinen og jeg blev flintrende tosset, og støttede dem IKKE, jeg blandede mig ikke men involverede mig på ingen måde og var lettet da de gik fra hinanden. 

Det har jeg gjort. Datede løst en fyr mødte så min nuværende kæreste. 7 år og en datter senere

»Der kan ikke være nogen tydeligere åbenbaring af et samfunds sjæl end den måde, hvorpå det behandler dets børn«. 

Anmeld Citér

7. juli 2015

Mami

Sprit25 skriver:

Det har jeg gjort. Datede løst en fyr mødte så min nuværende kæreste. 7 år og en datter senere

Hvad har du gjort?  

Anmeld Citér

7. juli 2015

Sprit25

Profilbillede for Sprit25
Mami skriver:

Hvad har du gjort?  

Stoppede med at være vild med en fordi jeg mødte min nuværende kæreste 

»Der kan ikke være nogen tydeligere åbenbaring af et samfunds sjæl end den måde, hvorpå det behandler dets børn«. 

Anmeld Citér

7. juli 2015

Anonym trådstarter

Endnu engang tak for jeres svar. 

I har helt ret i at jeg bør passe på mig selv...men lige nu ved jeg jo ikke hvad det er. Jeg har da tænkt lidt på ham siden han skrev.. men ikke mere end det.  

Jeg ved i virkeligheden heller ikke om jeg søger mere end sex....blev det til den helt store forelskelse fra begges side , så er det da kun awesome. Og ellers ..så er det bare hygge. 

Jeg vil nådig være den der er med til at såre en anden pige.  Jeg ved selv hvordan det er. Men når det så er sagt har jeg aldrig bebrejdet nogen af dem,at de åbenbart havde stærkere følelser end mig og fyren. Det gjorde da skide ondt..... 

altså i forhold til om det måske bare er sex...har tænkt det samme...men havde han så ikke prøvet på at få sex da vi sov sammen....under samme dobbeltdyne...den ville have Været let for ham...og det tror jeg godt han ved. vores samtale kom til at handle om sex fordi jeg kom til at nævne fifty shades of Grey pga en side hvor man kan se gratis film....så det er ikke sådan at det BARE blev nogle frække sms'er bare sådan lige. Hmm... og hvis han så først skriver en uge efter vi sov sammen....så må han da have tænkt på mig...og venter han en hel uge mere så er det vel ikke bare hurtig sex...det kan den mand få alle steder ��

Anmeld Citér

22. april 2016

KiaKatrine

Bare spring ud i det. 

Hvis du føler det er det rigtige. 

Min fyr havde noget frem og tilbage med en eks, og min eks ville gerne have mig men stjal hans bedste kammerat, ja han blev sur på mig men han tøede op igen. 

Hende pigen kunne jeg ikke tage mig af, vidste godt han skulle spise ved hende, og vi skrev sammen hele aftenen alligevel og hun blev skide sur og alt muligt. 

Og det hele startede tilfældigt, han kom ud en aften sammen med min eks, og senere skulle jeg bruge hans hjælp fordi min eks var så nærgående og havde smidt sin daværende kæreste ud, også kørte det ellers der fra. Mange blev sure men nu har vi været sammen i knap 3 år og har børn sammen

Anmeld Citér

22. april 2016

Diosa85

EBK skriver:

Du skal da i den grad lige cleare den her med din kusine? 

Jeg var blevet helt åndssvagt skuffet, hvis min kusine begyndte at se min ex uden at informere mig først. 

Det kan man ikke være bekendt.

at du så vil se ham her flirten, selv om han også har gang i en anden.. Det er jo et temperaments spørgsmål. Jeg gad det ikke, men jeg spiller heller ikke anden violin i nogen henseender.

Spot on! 

Anmeld Citér

22. april 2016

Spirrevip

Husk dette er en gammel tråd piger ikke sikkert I havde bemærket det 

Anmeld Citér

22. april 2016

Smølfine123

Profilbillede for Smølfine123

Så er det da spændende at høre hvad der skete..?

Anmeld Citér

22. april 2016

Patriark

Anonym skriver:

På fredag er jeg inviteret på champagne date....det er i og for sig skønt.. men jeg ved ikke hvad jeg skal ligge i det.  

Med det næste jeg skriver, vil jeg formentlig fremstå som en komplet idiot....det er jeg ikke...og er også klar over at noget i dette ikke er med helt rene linjer. 

Historien er den....lidt lang. 

Sidste weekend dimitterer jeg og vi fester,drikker en fandens masse selvf. 

Kommer til at snakke med en af de inviterede gæster...en fyr som jeg har kendt i rigtig mange år...ikke sådan snakket med...men kender ham godt. 

Senere ud på natten tager vi i byen...hele aftenen har der Været en flirt mellem os men der sker intet ellers. I fuldskab aftaler vi en champagne date som skal stå ugen efter. 

I løbet af natten flirtes der endnu mere og det ender med at jeg nupper den anden side af hans seng. Der sker dog ikke noget andet end at putte! Tidligere på aftenen fortalte han meget kort at han så en pige...ikke kæreste men de sås altså. Jeg siger det er helt fint!! Og det er det også. 

Vi får sovet. Står op, vi snakker kort og jeg går så hjem. 

Tænker ikke videre over det....indtil i forgårs da han skriver og siger han altså ikke har glemt vores "champagne date". 

Den reagerer jeg på og vi får aftalt at ses på fredag. Må indrømme at beskederne efterfølgende ikke er helt rene i kanterne.  

Men nu er mit spørgsmål så....hvad pokker gør jeg? 

Jeg vil jo gerne se ham fredag men jeg ved jo at han nævnte "hende den anden"...men forstod at det ikke var seriøst...altså ikke kæreste. 

Den næste hage ved dette er, at denne fyr er min kusines ekskæreste....for 5 år siden var de sammen. Og han blev også en del af familien i kort tid. De var måske sammen i et halvt år. Det er en kusine jeg kun snakker med til komsammen i familien, dette dog flere gange om året. Vi ses måske 10-15 gange om året.

Hva gør jeg og hvad kan jeg tillade mig at ligge i det her?

Hvad er en "champagne date"?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.