Hjælp mig med denne fyr. :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.587 visninger
19 svar
29 synes godt om
6. juli 2015

Anonym trådstarter

På fredag er jeg inviteret på champagne date....det er i og for sig skønt.. men jeg ved ikke hvad jeg skal ligge i det.  

Med det næste jeg skriver, vil jeg formentlig fremstå som en komplet idiot....det er jeg ikke...og er også klar over at noget i dette ikke er med helt rene linjer. 

Historien er den....lidt lang. 

Sidste weekend dimitterer jeg og vi fester,drikker en fandens masse selvf. 

Kommer til at snakke med en af de inviterede gæster...en fyr som jeg har kendt i rigtig mange år...ikke sådan snakket med...men kender ham godt. 

Senere ud på natten tager vi i byen...hele aftenen har der Været en flirt mellem os men der sker intet ellers. I fuldskab aftaler vi en champagne date som skal stå ugen efter. 

I løbet af natten flirtes der endnu mere og det ender med at jeg nupper den anden side af hans seng. Der sker dog ikke noget andet end at putte! Tidligere på aftenen fortalte han meget kort at han så en pige...ikke kæreste men de sås altså. Jeg siger det er helt fint!! Og det er det også. 

Vi får sovet. Står op, vi snakker kort og jeg går så hjem. 

Tænker ikke videre over det....indtil i forgårs da han skriver og siger han altså ikke har glemt vores "champagne date". 

Den reagerer jeg på og vi får aftalt at ses på fredag. Må indrømme at beskederne efterfølgende ikke er helt rene i kanterne.  

Men nu er mit spørgsmål så....hvad pokker gør jeg? 

Jeg vil jo gerne se ham fredag men jeg ved jo at han nævnte "hende den anden"...men forstod at det ikke var seriøst...altså ikke kæreste. 

Den næste hage ved dette er, at denne fyr er min kusines ekskæreste....for 5 år siden var de sammen. Og han blev også en del af familien i kort tid. De var måske sammen i et halvt år. Det er en kusine jeg kun snakker med til komsammen i familien, dette dog flere gange om året. Vi ses måske 10-15 gange om året.

Hva gør jeg og hvad kan jeg tillade mig at ligge i det her?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

6. juli 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Du skal da i den grad lige cleare den her med din kusine? 

Jeg var blevet helt åndssvagt skuffet, hvis min kusine begyndte at se min ex uden at informere mig først. 

Det kan man ikke være bekendt.

at du så vil se ham her flirten, selv om han også har gang i en anden.. Det er jo et temperaments spørgsmål. Jeg gad det ikke, men jeg spiller heller ikke anden violin i nogen henseender.

Anmeld Citér

6. juli 2015

Studerendemor

Til den første del; hvis det var mig, ville jeg ikke bringe det med den anden pige på banen. Hvis det bliver til noget mellem jer, vil det vel være naturligt at han stopper det med hende. 

Med hensyn til din kusine, så ville jeg tage en ting af gangen og mærke efter, hvordan det kom til at gå. Måske bliver der ingen problemer, og det føles helt fint. Det er ikke til at forudse. 

Anmeld Citér

6. juli 2015

Bshizzle

Profilbillede for Bshizzle
Lucas fra 2/12/05 & Nicolai 5/10/11 <3
Anonym skriver:

På fredag er jeg inviteret på champagne date....det er i og for sig skønt.. men jeg ved ikke hvad jeg skal ligge i det.  

Med det næste jeg skriver, vil jeg formentlig fremstå som en komplet idiot....det er jeg ikke...og er også klar over at noget i dette ikke er med helt rene linjer. 

Historien er den....lidt lang. 

Sidste weekend dimitterer jeg og vi fester,drikker en fandens masse selvf. 

Kommer til at snakke med en af de inviterede gæster...en fyr som jeg har kendt i rigtig mange år...ikke sådan snakket med...men kender ham godt. 

Senere ud på natten tager vi i byen...hele aftenen har der Været en flirt mellem os men der sker intet ellers. I fuldskab aftaler vi en champagne date som skal stå ugen efter. 

I løbet af natten flirtes der endnu mere og det ender med at jeg nupper den anden side af hans seng. Der sker dog ikke noget andet end at putte! Tidligere på aftenen fortalte han meget kort at han så en pige...ikke kæreste men de sås altså. Jeg siger det er helt fint!! Og det er det også. 

Vi får sovet. Står op, vi snakker kort og jeg går så hjem. 

Tænker ikke videre over det....indtil i forgårs da han skriver og siger han altså ikke har glemt vores "champagne date". 

Den reagerer jeg på og vi får aftalt at ses på fredag. Må indrømme at beskederne efterfølgende ikke er helt rene i kanterne.  

Men nu er mit spørgsmål så....hvad pokker gør jeg? 

Jeg vil jo gerne se ham fredag men jeg ved jo at han nævnte "hende den anden"...men forstod at det ikke var seriøst...altså ikke kæreste. 

Den næste hage ved dette er, at denne fyr er min kusines ekskæreste....for 5 år siden var de sammen. Og han blev også en del af familien i kort tid. De var måske sammen i et halvt år. Det er en kusine jeg kun snakker med til komsammen i familien, dette dog flere gange om året. Vi ses måske 10-15 gange om året.

Hva gør jeg og hvad kan jeg tillade mig at ligge i det her?

Go for it da... 

Han har vel indset at du er en sød pige som han gerne vil lære bedre at kende. 

Hvis han siger at han ikke er kærester med hende den anden, så kan jeg da ikke se noget galt i det. 

Kram 

Anmeld Citér

6. juli 2015

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar.. Jeg kan følge dem alle..

først...den del med min kusine...det vil blive akavet, ingen tvivl om det. Sur, tror jeg ikke, men underligt for hende i starten måske...også for ham. 

For det andet...ja den der flirt han allerede har gang i, er der. Eller måske er hun... Og hvorfor spørg jeg så ikke bare?! Pisse egoistisk måske, men jeg har intet at miste. JEG spurgte ham den dag i byen om alt var ok omkring min overnatning, og det lød sig egentlig at jeg skulle sove på sofaen....det gjorde jeg så ikke alligevel. Men jeg spurgte ham i forhold til hende der, og han slog det ligesom hen. Men tænker lidt at det er HAM der må tage den del med hende...

Såfremt det selvf. Bliver til mere end det. 

Hans bedste kammerart, er min bedste venindes kæreste. Lidt indviklet måske. Og derudover har vi rigtig rigtig mange fælles venner. Han var hos dem ugen inden vores bytur og på dem lød det til at han faktisk var ret vild med hende den anden...

for det tredje.....jah, måske han bare har fået øjnene op for mig, i sidste øJeblik 

Dernæst skrev han, da vi smsede sammen, at hjn da godt kunne have lavet noget med mig, og at det ikke ville ske igen, at han får lagt sig rolig i seng lige som sidst. Altså en hentydning til, at han måske i virkeligheden tænder på mig...eller hvad skal man sige..

Anmeld Citér

6. juli 2015

Panther

Profilbillede for Panther
EBK skriver:

Jeg var blevet helt åndssvagt skuffet, hvis min kusine begyndte at se min ex uden at informere mig først. 

at du så vil se ham her flirten, selv om han også har gang i en anden.. Det er jo et temperaments spørgsmål. Jeg gad det ikke, men jeg spiller heller ikke anden violin i nogen henseender.

Spot on! 

Anmeld Citér

7. juli 2015

Kløver

Profilbillede for Kløver
<3 <3 At blive mor er den største gave, livet kan give en <3 <3
EBK skriver:

Helt enig både ang kusinen og den flirt. Jeg skulle ikke indlede bøgernes nogen, hvir der er en anden også 

Anmeld Citér

7. juli 2015

jenny4

Anonym skriver:

Tak for jeres svar.. Jeg kan følge dem alle..

først...den del med min kusine...det vil blive akavet, ingen tvivl om det. Sur, tror jeg ikke, men underligt for hende i starten måske...også for ham. 

For det andet...ja den der flirt han allerede har gang i, er der. Eller måske er hun... Og hvorfor spørg jeg så ikke bare?! Pisse egoistisk måske, men jeg har intet at miste. JEG spurgte ham den dag i byen om alt var ok omkring min overnatning, og det lød sig egentlig at jeg skulle sove på sofaen....det gjorde jeg så ikke alligevel. Men jeg spurgte ham i forhold til hende der, og han slog det ligesom hen. Men tænker lidt at det er HAM der må tage den del med hende...

Såfremt det selvf. Bliver til mere end det. 

Hans bedste kammerart, er min bedste venindes kæreste. Lidt indviklet måske. Og derudover har vi rigtig rigtig mange fælles venner. Han var hos dem ugen inden vores bytur og på dem lød det til at han faktisk var ret vild med hende den anden...

for det tredje.....jah, måske han bare har fået øjnene op for mig, i sidste øJeblik 

Dernæst skrev han, da vi smsede sammen, at hjn da godt kunne have lavet noget med mig, og at det ikke ville ske igen, at han får lagt sig rolig i seng lige som sidst. Altså en hentydning til, at han måske i virkeligheden tænder på mig...eller hvad skal man sige..

Men spørgsmålet er så om du måske er ved at blive hans booty call mens den anden er en han ser som seriøs? 

Anmeld Citér

7. juli 2015

Sprit25

Profilbillede for Sprit25

Go for it. Skid på den anden og lige nu på din kusine! I synes hinanden er søde jamen så prøv da. Se hvad det fører t fredag også snak med ham om hende den anden. Hvis det kommer videre derfra jamen så håndtere din kusine. 

Jeg vil mene når de kun har været sammen i 6 mdr jamen så er det sgu ikke så slemt. Vi har kun hinanden til låns i en vis periode og når den slutter jamen så er vi ikke hinandens ejendom eller skylder hinanden noget  

»Der kan ikke være nogen tydeligere åbenbaring af et samfunds sjæl end den måde, hvorpå det behandler dets børn«. 

Anmeld Citér

7. juli 2015

SandraXOXO

Jeg tænker 6 mdr er meget kort forhold og kusinen kan ikke rigtig blive sur efter så mange år. Mht den anden han dater, så ville jeg nok passe lidt på mig selv. Min kæreste datede en anden da jeg mødte ham, og han droppede hende hurtigt - men hun blev rigtig ked af det for hun troede de havde noget seriøst, og det havde de måske også før jeg kom ind i billedet. Uanset hvad, Det gør ondt at være den der blir valgt fra. Men champagne date hos ham? Skriger det ikke lidt af sex? Pas nu på du ikke bare er et hurtigt knald imens han dater den rigtige. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+