Dilemma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2015

klmf

Dåbspengene

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2015

TNBC

Anonym skriver:

Vi står i den trælse situation at der uventet ikke er de penge til rådighed som vi troede, her henover ferien. 

Vi har 2 muligheder for at rette det op. 

1. Tage su-lån i 2 mdr

2. Bruge af datterens dåbsgave-penge 

hvad ville i gøre? Optage en smule gæld eller gribe i det i har liggende? 

Hvis I ved at I kan betale pengene tilbage, så kan jeg ikke se problemet I at låner de penge..

Der sker jo ikke noget ved at de er væk i 2måneder og så kommer tilbage. Kan ikke se hvorfor man skal låne penge, når man har pengene liggende.

Og det er da bedre at I har noget at leve for i 2måneder end at pengene bare ligger der.

Anmeld Citér

30. juni 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Hvis I ved at I kan betale pengene tilbage, så kan jeg ikke se problemet I at låner de penge..

Der sker jo ikke noget ved at de er væk i 2måneder og så kommer tilbage. Kan ikke se hvorfor man skal låne penge, når man har pengene liggende.

Og det er da bedre at I har noget at leve for i 2måneder end at pengene bare ligger der.

Du har ret. det bliver også løsningen og allerede D. 20. Når børnepengene går ind, kan beløbet ligges tilbage  

Anmeld Citér

30. juni 2015

Valle81

Jeg ville låne dåbspengene og "betale dem tilbage hurtigst muligt".

Synes det er dumt at låne penge til noget, hvor pengene reelt set er der.

Anmeld Citér

30. juni 2015

TNBC

Anonym skriver:

Du har ret. det bliver også løsningen og allerede D. 20. Når børnepengene går ind, kan beløbet ligges tilbage  

Præcis, der sker intet ved det, og det er åndsvagt at tage lån, hvis man kan låne fra sit barn. Og som du siger, det kan betales tilbage allerede den 20..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.