Transporttid til job

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.285 visninger
17 svar
0 synes godt om
30. juni 2015

Anonym trådstarter

Hej de damer

Hvor lang tid vil I bruge på transport til job? Har pt 20 min. i bil, men er blevet tilbudt drømme-jobbet, som vil betyde 1 time i transport - hver vej.....ville I gøre det? Det betyder bl.a. at børnene vil få længere tid i institution, hvilket ikke er helt uden betydning for mig...

Er anonym da jeg er i uopsagt stilling!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2015

Mimic

Anonym skriver:

Hej de damer

Hvor lang tid vil I bruge på transport til job? Har pt 20 min. i bil, men er blevet tilbudt drømme-jobbet, som vil betyde 1 time i transport - hver vej.....ville I gøre det? Det betyder bl.a. at børnene vil få længere tid i institution, hvilket ikke er helt uden betydning for mig...

Er anonym da jeg er i uopsagt stilling!

1 time og 10 min hver vej, afhængig af trafikken.

Herhjemme fungerer det fint

Anmeld Citér

30. juni 2015

CaWi

Jeg har 1 time.  Hvis jeg var enlig ville det betyde at min søn var i BH fra de åbnede til de lukkede. Heldigvis er det blevet til at far aflevere om morgenen,  så jeg kan møde lidt tidligere

Anmeld Citér

30. juni 2015

FrkC

Jeg har godt og vel en time hver vej (75 km) .. Jeg har så ingen børn endnu, så kan kun give videre at for mig er transporten ikke et problem .. Jeg bruger ofte hjemturen til at 'falde ned' efter en (ofte) travl dag  Jeg kunne godt søge tættere på, men er ikke interesseret på nuværende tidspunkt, da jeg er vildt glad for mit job og min arbejdsplads  Vi må se når junior kommer hvordan det så kommer til at fungere 

Anmeld Citér

30. juni 2015

Anonym trådstarter

Mimic skriver:

1 time og 10 min hver vej, afhængig af trafikken.

Herhjemme fungerer det fint

Ok, kan være det bare er et spørgsmål om tilvænning så synes bare det lyder af meget....

Anmeld Citér

30. juni 2015

Anonym trådstarter

CaWi skriver:

Jeg har 1 time.  Hvis jeg var enlig ville det betyde at min søn var i BH fra de åbnede til de lukkede. Heldigvis er det blevet til at far aflevere om morgenen,  så jeg kan møde lidt tidligere

Jeg tænker også, at vi må finde ud af far afleverer eller henter, så de ikke får så lange dage....! Men arh, jeg er stadig i tvivl!

Anmeld Citér

30. juni 2015

Anonym trådstarter

FrkC skriver:

Jeg har godt og vel en time hver vej (75 km) .. Jeg har så ingen børn endnu, så kan kun give videre at for mig er transporten ikke et problem .. Jeg bruger ofte hjemturen til at 'falde ned' efter en (ofte) travl dag  Jeg kunne godt søge tættere på, men er ikke interesseret på nuværende tidspunkt, da jeg er vildt glad for mit job og min arbejdsplads  Vi må se når junior kommer hvordan det så kommer til at fungere 

Ok, dejligt at høre, at du har gode erfaringer med det jeg synes bare, at 1 time pludselig lyder af meget, når jeg er vant til kun at bruge 20 min...

Anmeld Citér

30. juni 2015

CaWi

Anonym skriver:

Jeg tænker også, at vi må finde ud af far afleverer eller henter, så de ikke får så lange dage....! Men arh, jeg er stadig i tvivl!

Det ER lang tid at køre. Men hvis drt er drømme jobbet ville det måske være værd at prøve. 

Ens drømme job ligge desværre ikke lige altid inden for en radius af 30 km desværre.

Anmeld Citér

30. juni 2015

Chellie

Knap 2 timer hver vej med offentlig transport.. Jeg nyder turen, fordi det er min egen tid, og jobbet er dét værd. Men vi har så heller ikke børn...

Anmeld Citér

30. juni 2015

Anonym trådstarter

CaWi skriver:

Det ER lang tid at køre. Men hvis drt er drømme jobbet ville det måske være værd at prøve. 

Ens drømme job ligge desværre ikke lige altid inden for en radius af 30 km desværre.

Ja det er næsten ærgerligt ikke at prøve! I sidste ende må vi jo flytte efter det....!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.