ER DER MON NOGEN DER VED?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2008

Hyner

Helt enig slogs.... både med klikly og en rød tråd....
sådan bliver det også herhjemme når vi engang bliver færdige... lol

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2008

Loggidut

noget helt andet er hyner...filt har du arbejdet med det?

Anmeld

3. april 2008

Hyner

Ja rigtig mange gange..

Anmeld

3. april 2008

Loggidut

Hyner skriver:

Ja rigtig mange gange..

ok, nu ligger landet sådan...at jeg har malet...og opdagede sgu forneden på det mangler der lim, altså en boble...den sidder så langt nede at den er løs i bunden...jeg kan få en finger op under det...kan jeg ikke skære med en hobbykniv, og drøne lim ind under...og så klistre det sammen, og skære det overflødige af...og så eftermale?
forstår du en skid af det jeg skriver? lol

knus fra sloggi, nu med vågen bebs

Anmeld

3. april 2008

linemus

Har du prøvet GardinEriksen ude i Skalborg? De har i hvert fald meget fedt børnestof. Ellers kan du jo også prøve at ringe til dem og til stof2000 - det kan jo være de har mere end det der er på hjemmesiden.

Knus Line

Anmeld

3. april 2008

Loggidut

linemus skriver:

Har du prøvet GardinEriksen ude i Skalborg? De har i hvert fald meget fedt børnestof. Ellers kan du jo også prøve at ringe til dem og til stof2000 - det kan jo være de har mere end det der er på hjemmesiden.

Knus Line

jeg har ringet til stof2000 og de avde det ikke...men gardin eriksen, ja ham havde jeg sgu glemt, er han der endnu...jeg googler i en fart hans nummer....tak for det

Anmeld

3. april 2008

Loggidut

arrrk line...lol...gardin eriksen vil have mellem 1000 og 1500 for at sy en fjollegardin til min datter...lol...de er da fulde, så glad er jeg sgu ikke for cirkeline...harhhhhhh....men tak for hjælpen, jeg tror bare jeg er nød til at finde noget stof, måske rødt, og få veninden til at sy det...hun er ret dygtig...og det skal jo bare sidde på en stang, ikke noget der skal kunne foldes eller noget

Anmeld

3. april 2008

Hyner

Jo ser du, hvis det kun er luft og ikke en fold??? så kan du tage en sprøjte noget klister ind og trykke fast... Men hvis der vil komme en fold er du nød til at skære op som du selv skrev.... og husk endelig ikke at overlappe.... Hellere en mm mellemrum da det kan fyldes ud med maling..

Loggidut skriver:

ok, nu ligger landet sådan...at jeg har malet...og opdagede sgu forneden på det mangler der lim, altså en boble...den sidder så langt nede at den er løs i bunden...jeg kan få en finger op under det...kan jeg ikke skære med en hobbykniv, og drøne lim ind under...og så klistre det sammen, og skære det overflødige af...og så eftermale?

Anmeld

3. april 2008

Loggidut

Hyner skriver:

Jo ser du, hvis det kun er luft og ikke en fold??? så kan du tage en sprøjte noget klister ind og trykke fast... Men hvis der vil komme en fold er du nød til at skære op som du selv skrev.... og husk endelig ikke at overlappe.... Hellere en mm mellemrum da det kan fyldes ud med maling..

Loggidut skriver:

takker...det skal prøves!

Anmeld

3. april 2008

linemus

Loggidut skriver:

arrrk line...lol...gardin eriksen vil have mellem 1000 og 1500 for at sy en fjollegardin til min datter...lol...de er da fulde, så glad er jeg sgu ikke for cirkeline...harhhhhhh....men tak for hjælpen, jeg tror bare jeg er nød til at finde noget stof, måske rødt, og få veninden til at sy det...hun er ret dygtig...og det skal jo bare sidde på en stang, ikke noget der skal kunne foldes eller noget

Ja tak, det var godt nok pebret. Kan man ikke bare købe stoffet hos dem? De har da masser af stoffer liggende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.