ER DER MON NOGEN DER VED?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.897 visninger
22 svar
0 synes godt om
3. april 2008

Loggidut

hvor jeg kan finde stof til gardiner, med motiv af cirkeline?
cirkeline er da lige et motiv der falder i mit kram, men for f*** da det er svært at opdrive....

kom så hundemus, du kan en masse med nogle fede links8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2008

Rasmine

http://www.fjoelner.dk/visbillede.asp?vare=11795&l a=dk
Ku ikke finde med motiv af damen selv, men med prikker.
Det da underligt man ikke kan finde med hende.

SLOGGI??
Synes ikke du havde så mange kommentarer til aprilsnaren.
;)

Anmeld

3. april 2008

Hyner

Har i ikke noget det hedder STOF 2000 deroppe af??? De har da somregl det man skal bruge synes jeg...
Krams Henriette

Anmeld

3. april 2008

Loggidut

Mebach skriver:

http://www.fjoelner.dk/visbillede.asp?vare=11795&l a=dk
Ku ikke finde med motiv af damen selv, men med prikker.
Det da underligt man ikke kan finde med hende.

SLOGGI??
Synes ikke du havde så mange kommentarer til aprilsnaren.
;)

nej bacon, men det var jo fordi jeg stod i maling til op over begge ører, vi har virkelig knoklet, og er ikke færdige endnu.
i dag skal rediatoren ind, og de sidste lister skal på...så kan jeg komme i gang med at sæbebehandle gulvet, og få sat rullegardiner op....ja så mangler vi jo lige det skide gardin...men det må jo komme.
michael skal så til at male nogle trækasser vi har. de bliver røde med sorte prikker på, så bare det er et stof der kan komme i nærheden af det...så er jeg glad.
men nej jeg vidste næsten godt det var en joke....så nem er jeg sgu heller ikke...hvis du læser den artikkel så oser den jo af gas for helvede....en sweisisk(staves?) fyrste...hallo....aj så dum er jeg sgu ikke

Anmeld

3. april 2008

Loggidut

Hyner skriver:

Har i ikke noget det hedder STOF 2000 deroppe af??? De har da somregl det man skal bruge synes jeg...
Krams Henriette

jo det mener jeg da...vent jeg googler lige

Anmeld

3. april 2008

Loggidut

nej stof 2000 havde det heller ikke, men det du fandt ser godt nok fedt ud bacon, nu må vi se hvad manden siger, eller om jeg når at finde noget andet inden jeg når så langt

Anmeld

3. april 2008

Hyner

hva med jysk???

Anmeld

3. april 2008

Loggidut

Hyner skriver:

hva med jysk???

der var jeg i går....og de har ikke en skid, ikke engang det rullegardin jeg skulle bruge...ellers godt tænkt ven...jeg tænkte selv på det jo....lol

Anmeld

3. april 2008

Hyner

He he det er jo lige det... hva med bilka eller klikly (kvickly)

Anmeld

3. april 2008

Loggidut

Hyner skriver:

He he det er jo lige det... hva med bilka eller klikly (kvickly)

kvikkerly har ikke en skid, der var jeg også i går...lorte rodebutik! lol....men muligheden for at bilka har er der da...
det er bare underligt at cirkeline skal være så svær at opdrive noget med...jeg syntes bare det var sådan en fed figur...hun var let at male på billeder, og tif var en bette cirkeline da hun kom til verden, med sort tjavset hår....så alt passede jo lige på det motiv...men jeg er sgu ligeglad, så kommer der bare røde gardiner op...hendes lampe er alligevel med peterplyds... lige den eneste moderen kunne finde...og så panikken er jeg sgu heller ikke med det, syntes bare det kunne være sjovt/sødt at gennemføre det motiv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.