Igangsættelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2015

StephanieNajim

Jeg var forresten 38+5 da jeg blev sat i gang ☺

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2015

Benjamins'mor

Held og lykke 

Jeg fik ikke piller men ve-drop, så kan desværre ikke svare på dit spørgsmål. 

Anmeld Citér

28. juni 2015

Steffecph

Jeg fik en pille mandag kl. 12, fik småveer i løbet aftenen og de blev kraftigere i løbet af natten.  Åbnede mig dog ikke, men de ville ikke give mig flere piller.  Tog hjem og veerne blev værre. Blev undersøgt kl 16, stadig ingen ændringer. Kl 17 fik jeg ny jordemoder som besluttede at tage vandet kl 17:15. Kl 19 var jeg 9 cm åben. Kl 19:30 var jeg 10 cm åben, men min datter lå stadig ikke i bækkenet. 20:05 kunne jeg ikke stoppe med at presse. 4 presseveer og 12 minutter senere er min datter født. Altså omkring 3 timer i aktiv fødsel.  Men 36 timer fra første pille :-) 

Anmeld Citér

28. juni 2015

Dulgretz

Blev sat i gang en fredag 36+3, fik piller morgen og aften i to dage, og vandet gik kl 3:45 søndag. Kl 16:17 var første tvilling født og 17:05 var nr 2 ude.. Derefter gik der 3 timer før jeg havde den første i armene og 6 timer før jeg så nr 2 igen. 

Håber du får en god fødsel :-) 

Anmeld Citér

28. juni 2015

l.kjoeller

Godaften 

Puha jeg sidder med en masse spørgsmål her aftenen inden jeg skal sættes i gang i morgen, på terminsdatoen. 

De vil i første omgang se om det er muligt at tage vandet, men er det ikke det skal jeg have nogle piller.. 

Også er det jeg tænker, hvor langtid tog det for jer som har prøvet, fra i fik første pille til i havde baby i armene. Og hvordan var oplevelsen.. 

På forhånd tusind tak for svarene .. 

Ca halvandet døgn . Sat i gang dagen før termin. Første pille kl 10 og første ve kl 20. Min datter blev født 22 timer senere . Havde en god fødsel men veerne kom som vestorm fra første ve med 2 min mellem rum og de gjorde ikke meget for mig. Så var færst da jeg fik taget vandet og vedrop der kom skub i sagerne 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.