hvor mange ugers ferie.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2015

God-mor

hannetheis skriver:

hvor mange ugers ferie har i og jeres børn.

er skal føde ved pks mandag uge 28. Så her har de store ferie fra uge 28-32.

de skal afsted i uge 27 på trods af jeg går hjemme. Men 5 ugers ferie syntes jeg er fint. Når vi ikke skal noget.

Vores har 4 ugers sammenhængende ferie. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2015

Kløver

hannetheis skriver:

de skal afsted i uge 27 på trods af jeg går hjemme. Men 5 ugers ferie syntes jeg er fint. Når vi ikke skal noget.

Det kommer an på flere ting

jeg skal have pja i august og kan ikke have dem hjemme inden pga mit blodtryk og er ordret i ro. Så snart vi er hjemme fra sygehuset får ungerne ferie og regner med at det så er ca 2-3 uger alt efter hvordan barsel falder, for min mand. 

Derudocer har han så noget ferie som senere skal holdes men om de får alle 3 uger hjemme og hvornår detbliver, afhænger af hvis/hvornår vi får solgt huset 

senere tager min mand så noget af min orlov som gør at vi i stedet kan få ferie sammen omkring jul

Anmeld Citér

28. juni 2015

An&Jo

Den lille har ferie i uge 28 med sin far.. 29-30 med mig og 31 ved hans far.. 

Den store har lige haft en uge i uge 24 med sin mor, så har han 29 med os og 30-31 med hans mor.. 

Anmeld Citér

28. juni 2015

Mettefpigen

3 ugers ferie hvor af at to af dem er med hans far... så har han nogle ekstra fridage resten af sommeren ☺

Anmeld Citér

28. juni 2015

Isabella_mor

hannetheis skriver:

Vi holder ferie alle sammen i uge 28-29 og 30. 

Anmeld Citér

28. juni 2015

Olaf

Jeg holder ferie med den store fra uge 28, og vi skal alle 3 i sommerhus i uge 29 med kærestens forældre i uge 30 skal hun på ferie ved morfar hvis han ikke brænder hende af igen, ellers skal hun med op til mormor, da min kæreste skal lægge tag for min papfars forældre uge 31 har jeg termin og der skal hun ned til olde, og uge 32 - 33 skal hun være en uge med farmor pg en uge med far og hans kæreste  

så hun har 6 ugers ferie i år dog har jeg en aftale med børnehaven at hun altid kan komme i uge 28

Anmeld Citér

28. juni 2015

Dorthe1986

Emil har lige haft cirka 2 ugers ferie skal så i børnehave i næste uge, da jeg skal arbejde og så opereres. Men så har han så ferie i uge 28+29 og så igen i uge 36 hvor det nok bliver hos min mor, da min mand og jeg skal på bryllupsrejse  hvornår hans far vil holde ferie med ham ved jeg intet om da hans far ikke kan finde ud af at melde noget ud.

Anmeld Citér

28. juni 2015

FruStolpe

Hvis vi snakker i skole sommerferien så har min mand og vores 2 piger 2 ugers ferie i 29-30 Jeg selv har kun i 30 sammen med dem

Anmeld Citér

28. juni 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Mine børn har 6 ugers ferie, men tirsdage+ onsdaeg skal de være ved deres barnepige eller hos en veninde, da jeg skal arbejde (7-13).

Midt i august tager vi dog 10 dage til Danmark, så der skal jeg også have ferie

Anmeld Citér

28. juni 2015

mortilnoahogmelina

Jeg går sygemeldt , så derfor er der ikkenplanlagt ferie her da jeg ikke ved om jeg pludselig bliver kaldt i noget .. 

Men deres fag har ferie i uge 33-34-35 så det er de self hjemme ... 

Jeg holder dem hjemme hist og her når tid overskud er til det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.