Happiness skriver:
Vi har den og ELSKER den. Den er nem at manøvre, og kan klappes sammen med én hånd! Og så fylder den intet, kan være i min fiat panda 
Udstyret til den er møg dyrt, både sådan noget som ståbræt, og regneslag/myggenet. Vi købte regnslag, men har kun brugt det én gang. Så ville ikke kaste penge efter tilbehøret, men bare købe klapvognen.
Jeg ved ikke om der er forskel på årgange. Men tror umiddelbart det er farverne der er tale om. Vi fik en ny til 2500 mener jeg. Fordi det var en udgående farve.
Vi havde en Emmaljunga før, og den kørte slet ikke så godt, så vil helt klart anbefale den til andre!
Hej Babyjogger fra Trille er meget billigere og en fantastisk polulær vogn. Den er let at komme rundt med og er en letvægts vogn med smart letvægts stel i aluminium, til dig som gerne vil løbetræne med dit barn. TRILLE Jogger har gode store 16 "hjul, den er derfor velegnet til kørsel i næsten alt terræn. Vognen er udstyret med justerbart ryglæn, 5-punkts sikkerhedssele, samt håndbremse.
Se mere her.
http://www.kidsnbaby.dk/Barnevogne/alle-barnevogne/babyjogger/trille-jogger-aluminium-rod-16799
Pris 1499,-kr. eller betal i afdrag som det passer dig.
Du kan stille spørgsmål på kontakt@kidsnbaby.dk eller ringe på 50505058. Webshoppen med super god service og meget hjælpsomme.
Med venlig hilsen
SoBo
Anmeld
Citér