Baby jogger City elite

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2015

SoBo

Happiness skriver:

Vi har den og ELSKER den. Den er nem at manøvre, og kan klappes sammen med én hånd! Og så fylder den intet, kan være i min fiat panda

Udstyret til den er møg dyrt, både sådan noget som ståbræt, og regneslag/myggenet. Vi købte regnslag, men har kun brugt det én gang. Så ville ikke kaste penge efter tilbehøret, men bare købe klapvognen. 

Jeg ved ikke om der er forskel på årgange. Men tror umiddelbart det er farverne der er tale om. Vi fik en ny til 2500 mener jeg. Fordi det var en udgående farve. 

Vi havde en Emmaljunga før, og den kørte slet ikke så godt, så vil helt klart anbefale den til andre! 

Hej Babyjogger fra Trille er meget billigere og en fantastisk polulær vogn. Den er let at komme rundt med og er en letvægts vogn med smart letvægts stel i aluminium, til dig som gerne vil løbetræne med dit barn. TRILLE Jogger har gode store 16 "hjul, den er derfor velegnet til kørsel i næsten alt terræn. Vognen er udstyret med justerbart ryglæn, 5-punkts sikkerhedssele, samt håndbremse.

Se mere her.

http://www.kidsnbaby.dk/Barnevogne/alle-barnevogne/babyjogger/trille-jogger-aluminium-rod-16799

Pris 1499,-kr. eller betal i afdrag som det passer dig.

Du kan stille spørgsmål på kontakt@kidsnbaby.dk eller ringe på 50505058. Webshoppen med super god service og meget hjælpsomme.

Med venlig hilsen

SoBo

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2016

AndersGmail

Hey Alle.

Tak for de kloge ord

Jeg har fået hovedansvaret for alt hvad der hedder indkøb af forskellige babyting til transporten. Jeg endte med at købe en (alt) for dyr oddervogn

Nu står jeg så og mangler hjælp til cykelstol og har fundet to forskellige jeg ville have jer til at vurdere.

Den ene er yepp maxi, billede her: yepp maxi

Den anden er bobike som vores venner har og anbefaler, billede her: bobike cykelstol

U
middelbart hælder jeg mest til yepp fordi den har bedste anmeldelser, men den ser også lidt klodset ud? den skal primært være på en damecykel og vi skal cykle 10km dagligt (5 km hver vej) - nogle tænker?

Mvh. Anders den spørgende

Anmeld Citér

25. august 2016

Goggelogge

AndersGmail skriver:

Hey Alle.

Tak for de kloge ord

Jeg har fået hovedansvaret for alt hvad der hedder indkøb af forskellige babyting til transporten. Jeg endte med at købe en (alt) for dyr oddervogn

Nu står jeg så og mangler hjælp til cykelstol og har fundet to forskellige jeg ville have jer til at vurdere.

Den ene er yepp maxi, billede her: yepp maxi

Den anden er bobike som vores venner har og anbefaler, billede her: bobike cykelstol

U
middelbart hælder jeg mest til yepp fordi den har bedste anmeldelser, men den ser også lidt klodset ud? den skal primært være på en damecykel og vi skal cykle 10km dagligt (5 km hver vej) - nogle tænker?

Mvh. Anders den spørgende

Vi har Yepp stolen og vi elsker den.. Hun sidder så godt i den og den er super nem at få af og på cyklen, da den bare skal klikkes af.. Vi skal bare have købt en ekstra 'base' til cyklerne, så vi begge kan have hende bagpå.. Og den er bestemt ikke klodset ����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.