Baby jogger City elite

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.894 visninger
12 svar
4 synes godt om
26. juni 2015

Gun

Hej! Så skal vi til at købe en klapvogn. Har haft Emmaljunga tidligere, men nu overvejer vi en Baby jogger city elite (som åbenbart er meget populære)! Men da jeg ikke kender noget til Baby joggeren, tænkte jeg om der var nogen her, der kunne fortælle lidt om hvordan den er? Har set nogle brugte til salg, men alle fra årgang 2012.. Er der forskel på de to modeller 2012 vs 2015?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2015

Happiness

Vi har den og ELSKER den. Den er nem at manøvre, og kan klappes sammen med én hånd! Og så fylder den intet, kan være i min fiat panda

Udstyret til den er møg dyrt, både sådan noget som ståbræt, og regneslag/myggenet. Vi købte regnslag, men har kun brugt det én gang. Så ville ikke kaste penge efter tilbehøret, men bare købe klapvognen. 

Jeg ved ikke om der er forskel på årgange. Men tror umiddelbart det er farverne der er tale om. Vi fik en ny til 2500 mener jeg. Fordi det var en udgående farve. 

Vi havde en Emmaljunga før, og den kørte slet ikke så godt, så vil helt klart anbefale den til andre! 

Anmeld Citér

26. juni 2015

Isabella_mor

Vi har en fra2011. Der er forskel på 2015 og de tidligere modeller. Men det er småting, f.eks. Stellet ved varekurven er blevet ændret så det er lettere at komme til varekurven.

det er umiddelbart det eneste jeg har lagt mærke til. Men nu bruger vi den til nr 2 barn. Og den virker helt fint. Vi er glad for den og har altid været det. 

Vi havde også liftdelen til, det var fantastisk til han blev for lang.  

Anmeld Citér

26. juni 2015

Sissel

Vi har en til vores 4. barn, og jeg ELSKER den.. Og jeg ser den overalt på gaden, så jeg tænker at der nok er en grund til at den er så populær.. 

Jeg har ikke haft lift delen til den, fordi en alm lift kan stå inde i klapvognen.. Til gengæld købte jeg en adapter til autostolen, så den bare lige var til at klikke på klapvognen. Det har jeg været rigtig glad for..

Anmeld Citér

26. juni 2015

Malene76

Vi har den og er vildt glad for den. Den er så nem at køre med. Det eneste (store) minus der er, er den meget lille net/kasse under vognen til ting/varer. 

Kh. Malene 

Anmeld Citér

26. juni 2015

Kay

Kan kun sige at jeg elsker elsker elsker vores!!! 

Anmeld Citér

26. juni 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Har den også og elsker den.. Havde en emmaljunga til den store som blev byttet til en elite da vi fik nr to.. Nogle gange kunne jeg godt ønske at styret kunne vendes og at kurven var lidt større og at der var lidt nemmere adgang til den men den er alle pengene værd

Anmeld Citér

26. juni 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm
Sissel skriver:

Vi har en til vores 4. barn, og jeg ELSKER den.. Og jeg ser den overalt på gaden, så jeg tænker at der nok er en grund til at den er så populær.. 

Jeg har ikke haft lift delen til den, fordi en alm lift kan stå inde i klapvognen.. Til gengæld købte jeg en adapter til autostolen, så den bare lige var til at klikke på klapvognen. Det har jeg været rigtig glad for..

Hvor køber man sådan en adapter henne?

Anmeld Citér

26. juni 2015

pastry26

Vi ELSKER vores, så meget at vi nok ender med at tilkøbe deluxe liften dertil, til nr 2 hvis vi kommer så langt...

Der er små forskelle - jeg ved at de nye modeller har fodlås istedet for lås på styret. Vi synes lås på styret har været mega smart men tænker det er små ting.

Den er meget praktisk, robust og holder til det meste. Er nem at håndtere/klappe sammen og fylder ikke meget.

Og så kan man nemt indstille ryggem på klapvognsdelen i mange positioner - fx hvi baby ikke kan sidde selv endnu, så kan man halvt ligge den ned men baby kan stadig følge med. Vi brugte vores fra vores søn var 6 mdr..

Anmeld Citér

26. juni 2015

Sissel

Lomm skriver:

Hvor køber man sådan en adapter henne?

Årh bum bum.. Det kommer an på hvilken autostol du har.. Jeg var nede i den lokale ønskebørn og fik den besked, at når det var så gammel en autostol (3 år), så duede adaptoren ikke til den.. Jeg tænkte at det sku være lyv, så jeg bestilte en hjem på nettet.. Prøv at Google det. Det er nemlig forskelligt alt efter hvilken autostol man har. Vi har sådan en easy sleep, som kan ligges helt ned i ryggen.. Super smart hvis baby falder i søvn i den. Så er man fri for at vække

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.