Nattestøj til gene for den lille?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2015

Clisolka

Mommy2b skriver:

Hej allesammen! 

Min kæreste og jeg, har nu i et stykke tid, prøvet at få en lille.

Vi er nu flyttet i ny lejlighed, som er ideel til vores nye liv, der forhåbentlig venter os snart. 

Men vi har lige lagt mærke til, at vi kan høre støj fra en diskotekskælder, og vi bor selv på 1. Sal.. Det drejer sig om max 2 dage i ugen, og vi kan sagtens selv sove for den milde støj- men hvad er jeres holdning? Kan baby tåle det? Jeg researchede lidt, og sådan som jeg forstår det, er det en god idé at vænne ens baby til lidt støj fra starten. Men jeg er selvfølgelig meget OBS på det, da vi selvfølgelig gerne vil gøre det hele så godt som overhovedet muligt. :-) 

Ork ja! 

Da min ældste var nyfødt sov hun fra boremaskinerne på Rigshospitalet! De var i gang med at renovere da hun blev født  Nu er hun snart 5 og kan stadig sove fra alt!! Selv en nabo der hører høj musik i weekenderne. 

Ja, det er en rigtig god ide at vænne baby til støj fra starten, ellers kan det hurtigt blive et problem at få dem lagt til at sove - især ved start i vuggestue/dagpleje. Taler af erfaring. Min den mindste ville absolut ikke ligge i barnevognen hvis ikke der var ro, så jeg tog kampen med ham, for i vuggestuen skulle han sove udenfor, hvor børnene rendte rundt lige udenfor (bl.a. hans storesøster) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2015

Lykkelig-95

Det lyder som om jeg skal stoppe med at være bekymret. Tak piger 

Anmeld Citér

26. juni 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Min datter kan nærmest sove fra ALT... 

En hund der gør, folk der fester, dytten, snakken osv...

Jeg tænker også, at det er en fordel at lære dit barn at sove, selvom der er larm....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.