Overskæg (hos kvinder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2015

M &.I

Pigeeeeen skriver:

Hvor fra landet er du, jeg er kosmetolog og vokser derhjemme. Tager 20kr for voks af overlæbe er fra Kbh. 

Seriøs squ billigt!!  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2015

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Jeg har ligesom du beskriver dit. -det har hele min familie. Jeg vokser det. Køber fra Matas specielt til ansigt mv og vokser ca hver 3. uge. Men ikke fast. Specielt hvis jeg skal noget, så lige et par dage inden.

Bliver huden ikke irreteret/rød når man vokser det?

Anmeld Citér

24. juni 2015

Anonym trådstarter

Pigeeeeen skriver:

Hvor fra landet er du, jeg er kosmetolog og vokser derhjemme. Tager 20kr for voks af overlæbe er fra Kbh. 

Øv, fra Nordjylland.

Anmeld Citér

24. juni 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Bliver huden ikke irreteret/rød når man vokser det?

Jo i 3 minutter.

Jeg renser huden bagefter og kommer godt med creme/olivenolie på og lader det sidde i 5 min og tørrer det så af. 

En time efter kan det slet ikke ses. Men lad være med at gøre det samme dag som du skal et eller andet. Helst et par dage inden. 

Huden føles lidt underlig i tiden uden dun. Men jeg føler at selvværdet stiger en del, når ikke jeg føler at hele netto/arbejdet/min mand/ALLE stirrer på min overlæbe

Anmeld Citér

24. juni 2015

Krydserfingre

A&M skriver:

Seriøs squ billigt!!  

Ja, det fordi jeg laver det i min fritid. Arbejder til dejligt på en klinik hvor vi tager 125 for det  

Anmeld Citér

24. juni 2015

M &.I

Ja, det fordi jeg laver det i min fritid. Arbejder til dejligt på en klinik hvor vi tager 125 for det  

Aha det er godt 

Anmeld Citér

24. juni 2015

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Som overskriften lyder døjer jeg med hårvækst på min overlæbe (overskæg), jeg er mørkhåret og det ses derfor tydligt (syntes jeg selv).

Jeg bruger skum og skraber til, at fjerne det med ca. hvert 14 dag. Har bare hørt, at babering øger hårvæksten.

Ved godt det kan fjernes på en skønhedsklinik, men det er utroligt dyrt.

Er der nogen der kender til et godt produkt, som holder længe eller som evt. helt stopper hårvækst i ansigtet?

Er så led og ked af det, da det er så ukvindeligt, men det ligger desværre til vores familie;o(

Håber nogen har nogle god råd...?? 

Voks er vejen frem, er også kosmetolog, dog stadig langt fra dig.

at barbere skaber ikke flere hår, eller gør dem mørkere som en anden siger, men når du skærer et hår over på midten hvor det er tykkere end i spidsen vil det virke kraftigere. Hvis du vokser regelmæssigt vil hårvæksten mindskes, hårene vil blive svagere (lysere/tyndere) og når de vokser ud igen er det et nyt hår, altså igen en spids af håret som er blød og fin. 

Så aldrig barnet, forhør dig omkring, er sikker på at du kender nogen, som kender nogen som kan vokse billigt jeg tager personligt 50kr for det, da der er noget før og efter arbejde. Så tænker at du nok kan finde nogen i den prisklasse  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.