Overskæg (hos kvinder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.038 visninger
16 svar
5 synes godt om
24. juni 2015

Anonym trådstarter

Som overskriften lyder døjer jeg med hårvækst på min overlæbe (overskæg), jeg er mørkhåret og det ses derfor tydligt (syntes jeg selv).

Jeg bruger skum og skraber til, at fjerne det med ca. hvert 14 dag. Har bare hørt, at babering øger hårvæksten.

Ved godt det kan fjernes på en skønhedsklinik, men det er utroligt dyrt.

Er der nogen der kender til et godt produkt, som holder længe eller som evt. helt stopper hårvækst i ansigtet?

Er så led og ked af det, da det er så ukvindeligt, men det ligger desværre til vores familie;o(

Håber nogen har nogle god råd...?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2015

Elgaard73

Anonym skriver:

Som overskriften lyder døjer jeg med hårvækst på min overlæbe (overskæg), jeg er mørkhåret og det ses derfor tydligt (syntes jeg selv).

Jeg bruger skum og skraber til, at fjerne det med ca. hvert 14 dag. Har bare hørt, at babering øger hårvæksten.

Er der nogen der kender til et godt produkt, som holder længe eller som evt. helt stopper hårvækst i ansigtet?

Er så led og ked af det, da det er så ukvindeligt, men det ligger desværre til vores familie;o(

Hvad med voks?

Det holder en smule længere. Og tænker at det også tynder ud i væksten på lang sigt.

Anmeld Citér

24. juni 2015

M &.I

Arabisk frisør fjerne de med snor lidt ondt man den holder rigtigt lang tid. 

De har billigt 50 kr ca afhæning hvem og hvilken frisør: )

Jeg gøre det hele min ansigt og overskæg!  Hader den bare total. 

Anmeld Citér

24. juni 2015

FN

Du kan købe voks til formålet i matas, det skulle holde længe 

Anmeld Citér

24. juni 2015

Astoria

Profilbillede for Astoria

Hvor meget er der? Jeg fjerner mine med pincet, men jeg har så heller ikke så mange. 

Barbering øger ikke hårvæksten, men kan gøre de er mørkere og synes mere grove. 

Anmeld Citér

24. juni 2015

mpr

Anonym skriver:

Den nemmeste ting ville være at få styr på insulinet som styre ens blodsukker For øget hårvækst hos kvinder er tit fordi man producere for meget insulin som påvirker æggestokkene til at udsende mandlig hormon  

Tror ikke der er nogen mirakel kur imod hår vækst i form af creamer  

Anmeld Citér

24. juni 2015

Anonym trådstarter

Astoria skriver:

Hvor meget er der? Jeg fjerner mine med pincet, men jeg har så heller ikke så mange. 

Barbering øger ikke hårvæksten, men kan gøre de er mørkere og synes mere grove. 

Det kan ikke fjernes med pencet, da det er sådan dun agitigt på hele overlæben.

Anmeld Citér

24. juni 2015

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Hm ja ok... Jeg ville nok fjerne det med voks så, man kan sikkert få strips kun til det formål i matas. 

Man kunne også afblege dem, men synes mange gange de bliver mere synlige når de er helt lyse.

Anmeld Citér

24. juni 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Jeg har ligesom du beskriver dit. -det har hele min familie. Jeg vokser det. Køber fra Matas specielt til ansigt mv og vokser ca hver 3. uge. Men ikke fast. Specielt hvis jeg skal noget, så lige et par dage inden.

Anmeld Citér

24. juni 2015

Krydserfingre

Hvor fra landet er du, jeg er kosmetolog og vokser derhjemme. Tager 20kr for voks af overlæbe er fra Kbh. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.