Hjælp!!!!! Gave til storesøster :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.361 visninger
5 svar
6 synes godt om
24. juni 2015

LBK

Hejsa.. 

Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg venter mit 3. Barn så mine to tøzer bliver storesøstre... 

Vi vil rigtig gerne forkæle pigerne med en "tillykke du er blevet storesøster" gave. 

For at gøre en lang historie kort har jeg besluttet at min største pige skal have et lille tv på eget værelse hvor hun kan se tegnefilm og hygge sig. 

Men hvad HuLAN skal jeg give mellemste barnet på 2,5. Af mange årsager skal hun ikke have det samme, men hvad kan jeg give hende???? 

Gode ideer søges. Prisen er underordnet. Bare ideer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2015

LBK

Slet ingen 

Anmeld Citér

25. juni 2015

Skouboe

Hvad med en Brio barnevogn med en dukke, så kan hun tage sig af sin baby, når du tager dig af din.

Anmeld Citér

25. juni 2015

LBK

Skouboe skriver:

Hvad med en Brio barnevogn med en dukke, så kan hun tage sig af sin baby, når du tager dig af din.

super dejligt forslag. Men det fik hun i 2 års fødselsdagsgave, så det har hun allerede. 

Anmeld Citér

26. juni 2015

Skouboe

LBK skriver:

super dejligt forslag. Men det fik hun i 2 års fødselsdagsgave, så det har hun allerede. 

Hvad med puslebord, potte eller nyt tøj til dukken?

Anmeld Citér

26. juni 2015

LouiseEm

LBK skriver:

Hejsa.. 

Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg venter mit 3. Barn så mine to tøzer bliver storesøstre... 

Vi vil rigtig gerne forkæle pigerne med en "tillykke du er blevet storesøster" gave. 

For at gøre en lang historie kort har jeg besluttet at min største pige skal have et lille tv på eget værelse hvor hun kan se tegnefilm og hygge sig. 

Men hvad HuLAN skal jeg give mellemste barnet på 2,5. Af mange årsager skal hun ikke have det samme, men hvad kan jeg give hende???? 

Gode ideer søges. Prisen er underordnet. Bare ideer

Herhjemme fik storebror den største, sejeste turtles bil jeg kunne opdrive.. Turtles var bare lige sagen, og er det stadig  Så hvis din yngste datter har en eller anden ting hun synes er vildt fedt, køb et eller andet derfra. Ellers måske en rigtig fin dukkeseng til dukken, så hendes "bab kan sove samtidig som din baby  De har den sødeste lilleper dukkeseng fra Smallstuff 

http://sovedyret.dk/hvid-dukkeseng-smallstuff

Havde jeg en pige skulle hun have den!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.