Jeg synes ellers, jeg var blevet rigtig god til at håndtere de 14 dages ventetid mellem ÆL og mens, da vi bare prøvede selv hjemmefra, men nu hvor vi endelig er igang med behandlingen, kan jeg konstatere, at jeg igen er ved at gå fuldstændig op i limningen, og mærker alle mulige og umulige symptomer, som sikkert i virkeligheden bare skyldes den burger, jeg åd igår ...
Jeg blev insemineret i fredags for første gang, og synes det var en totalt syret oplevelse - at gå fra "normal" til "totalt-udspilet-og-mens-starter-lige-om-lidt" var virkelig funky! Den udspilede følelse forsvandt stille og roligt i løbet af dagen, men jeg har ikke kunnet lægge det fra mig siden, at måske det faktisk lykkes denne gang, nu hvor vi VED, at der har været en ÆL (jeg har mild PCO), og at der er kommet en gevaldig portion sæd op, klar til at tage imod ...
Pyyyh, hvor er 14 dage bare *virkelig* lang tid lige pludselig!!
Er der ikke nogen, der har lyst til at dele deres IUI-historier? Hvordan var det for jer at gå igennem, og virkede behandlingen? Er der evt. nogen, der har lyst til at følges?
Anmeld
Citér