Barnevogn eller kombivogn? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2015

Benjamins'mor

Babydrøm skriver:

Okay

Hvorfor synes I kombivognen var træls? Og drejehjulene?  

Personligt, så synes jeg ikke det var til at køre med drejehjul, jeg kunne slet ikke styre det, eller dreje den ordentligt. 

Generelt synes jeg både at combivogne og klapvogne er meget tunge at køre med og tunge at dreje. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Babydrøm skriver:

Okay, det er også det vi tænker men ja ved jo heller ik hvor længe baby vil ligge i barnevognen og en klapvogn er jo også nødvendig den er svær.. 

Jeg kender ingen babyer som ikke vil ligge i barnevognen og i min optik er det heller ikke noget baby skal bestemme

Anmeld Citér

24. juni 2015

Babydrøm

helle85 skriver:

kiggede lige på kombivogne for at se hvor store deres ligge mål var og fandt denne side hvor ligge målet i barnevognskassen er 95 (ca lige så stor som barnevogn) og du kan få dem med dreje hjul og almindelig hjul osv

http://mumswish.dk/products/mums-s-line-galjani-8-dele-14-forskellige-farver

Tak,  det lyder godt den side vil jeg kigge på

Anmeld Citér

24. juni 2015

Babydrøm

snuskesmor skriver:

Er meget, meget glad for vores mountain buggy kombivogn med dreje-luft-hjul. Kører lækkert, nem at komme rundt med og rejse med, duer til en lille løbetur, god til et aktivt liv med baby :-)

Godt at høre Den kender jeg ikke, vil Google den Tak for dit svar

Anmeld Citér

24. juni 2015

Babydrøm

modesty skriver:

Vi havde én af hver (købte brugt, så er der dejligt med penge til både det ene og det andet). Jeg var rigtig glad for at have begge muligheder, for de er gode til forskellige ting. Men hvis jeg skulle have valgt, ville jeg vælge kombivognen.

Okay det lyder rigtig godt Den er svær, ved ik helt hvad vi hælder mest til, men kombivognen er tiltalende synes vi Tak for dit svar I var tilfredse med at købe brugt? Overvejer vi også

Anmeld Citér

24. juni 2015

snuskesmor

Babydrøm skriver:

Godt at høre Den kender jeg ikke, vil Google den Tak for dit svar

Tror babyjogger har en der ligner, som måske kan have baby vendt mod en i klaovognen?

Anmeld Citér

24. juni 2015

Babydrøm

Benjamins'mor skriver:

Personligt, så synes jeg ikke det var til at køre med drejehjul, jeg kunne slet ikke styre det, eller dreje den ordentligt. 

Generelt synes jeg både at combivogne og klapvogne er meget tunge at køre med og tunge at dreje. 

Okay, tak for dit svar, rart med forskellige input  

Anmeld Citér

24. juni 2015

Babydrøm

MoarHvidovre skriver:

Jeg kender ingen babyer som ikke vil ligge i barnevognen og i min optik er det heller ikke noget baby skal bestemme

Okay, godt at vide

Anmeld Citér

24. juni 2015

Babydrøm

snuskesmor skriver:

Tror babyjogger har en der ligner, som måske kan have baby vendt mod en i klaovognen?

Oki må Google dem tak for dit svar  

Anmeld Citér

24. juni 2015

modesty

Babydrøm skriver:

Okay det lyder rigtig godt Den er svær, ved ik helt hvad vi hælder mest til, men kombivognen er tiltalende synes vi Tak for dit svar I var tilfredse med at købe brugt? Overvejer vi også

Ja, det var vi. Bare vær grundig med at gå vognen igennem inden du køber, og vær ikke bange for at sige nej tak hvis den ikke lever op til forventningerne ved gennemsyn. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.