jenny4 skriver:
Har du overvejet om eks kraniosakral terapi, zoneterapi eller måske endda hypnose kunne hjælpe ham med at håndtere følelsen på fødderne?
Nej jeg har ikke haft tankerne i den retning, men det kunne være værd at overveje da. Pga hans adhd mv,kan det dog måske blive en udfordring at sidde stille i en længere periode, men det har de behandlere jo sikkert prøvet før.
Jeg har dog overvejet at gå til noget sanse-motorisk - et eller andet med ham.
Har forsøgt mig med børstning, hvis du kender det. Altså at børste ham forsigtigt på kroppen med en af de der gryde svampe med en hård og en blød side i 2 farver.
Her reagerer han med smerte. Han føler simpelthen at det gør ondt! Og det er selvom jeg er meget forsigtig.
Det gode ved at han er så sensitiv, er at han smed bleen meget meget tidligt, fordi han ikle kunne holde ud at have den på.
Han har heller aldrig brugte vanter eller hue. Ja ikke engang flyverdragt. Og jeg vil på en eller anden måde,forsøge at få ham i sko inden vinter.
Han vil dog gerne sidde og nusse, men helst på hans præmisser. Og han siger fra enten fordi mine hænder er for tørrer, eller fordi han ikke kan lide lyden når mine hænder aer hans ryg.
Det er meget svært at være forstående overfor i længden.
Tak for dit input.
Anmeld
Citér