vejedag overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. september 2009

Plysbjørnen

Ja så har jeg været ved doktoren, og ja jeg har da ikke taget på, men havde heller ikke tabt mig.
Sygeplejesken sagde at det jo sagtens kunne være fordi jeg omfordelede og at muskler jo vejer mere end fedt, for synes det er nedslåene når jeg både torsdag og fredag cykler 10½ km og går rundt på arbejde (har stående arbejde). Så hun synes jeg skulle gå hjem og måle mig og se om der var sket noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

Tut

Du er bare så skide sej

Keep up the good work.

Anmeld

14. september 2009

Lene76

ja det er ildt så overrasket man kan blive hvis man måler sig..... for selvom man måske ik har tabt mere end 0,5 kg så kan man nemt ha smidt 7 cm om maven..... så keep up the good work

Anmeld

14. september 2009

Kaufie

Jeg synes helt klart du skal følge sygeplejerskens råd om at måle dig på de kritiske steder. Når man står stille kilo-mæssigt kan der stadig være flotte resultater cm-mæssigt - og så kan du pludselig passe noget af dit gamle tøj igen!!! Det er jo (næsten) lige så godt som at få nyt!!

fra mig!

Anmeld

15. september 2009

ivfmarie

du hænger bare i... så skal det nok gå den rigtige vej.
Og tænk nu bare på alle de kalorier I kommer til at forbrænde nu hvor I skal igang med "hjemmegymnastikken", ikk  

Anmeld

15. september 2009

Plysbjørnen

ivfmarie skriver:

du hænger bare i... så skal det nok gå den rigtige vej.
Og tænk nu bare på alle de kalorier I kommer til at forbrænde nu hvor I skal igang med "hjemmegymnastikken", ikk  

Det kan der jo være noget om...

der var forsvundet et par centimeter sådan hist og pist...

Anmeld

15. september 2009

ivfmarie

Trold skriver:

Det kan der jo være noget om...

der var forsvundet et par centimeter sådan hist og pist...

se bare der!! Floot!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.