Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Aurora2 skriver: Vi venter os og hvis det blir en dreng, vil min mand gerne, at han skal opkaldes efter sin morfar, som vi elsker meget højt :-) men han hedder altså Hartvig... Synes det er lidt underligt til en baby, men syns også det ville være fedt at opkalde ham efter morfar.. Hvad syns i?
Vi venter os og hvis det blir en dreng, vil min mand gerne, at han skal opkaldes efter sin morfar, som vi elsker meget højt :-) men han hedder altså Hartvig... Synes det er lidt underligt til en baby, men syns også det ville være fedt at opkalde ham efter morfar.. Hvad syns i?
Synes det kunne være er godt mellemnavn
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg synes det er et skønt og fedt navn.. Også som fornavn
Jeg synes det er et flot fornavn. Både til barn, ung og voksen. Det er bare fordi vi er vant til at høre de ældre hedde det, morfar var jo også baby engang
Han er jo ikke baby forevigt. Personligt synes jeg, at man er nød til at se på det længere end om det er et sødt baby navn.
Hartvig er i min verden et efternavn.
Men kan godt lide ideen med at opkalde efter en familierelation.
Jeg synes Hartvig er et virkelig fint navn både til baby, ung og voksen. Hvis jeg nogensinde får en dreng så kunne jeg godt finde på at kalde ham Hartvig
Skulle lige gå og tygge lidt på det og synes egentligt det er ret fedt :)
Jeg synes, det er et flot og unikt fornavn.
Min farmor og farfar hedder Hartvig til efternavn, så jeg ville ikke. Men hvis det er et stort ønske ville jeg også som andre forslår bruge det som mellemnavn
Vi ved stadig ikke hvad køn det blir men vi er også blevet enige om, at det skal være mellemnavn :-) det andet kan jeg simpelthen ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128