Hartvig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.666 visninger
19 svar
14 synes godt om
18. juni 2015

Aurora2

Vi venter os og hvis det blir en dreng, vil min mand gerne, at han skal opkaldes efter sin morfar, som vi elsker meget højt :-) men han hedder altså Hartvig... Synes det er lidt underligt til en baby, men syns også det ville være fedt at opkalde ham efter morfar.. Hvad syns i? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2015

Klumpe-dumpe

Jeg synes det er et rigtig

fint navn. 

Anmeld Citér

18. juni 2015

quindelist

Aurora2 skriver:

Vi venter os og hvis det blir en dreng, vil min mand gerne, at han skal opkaldes efter sin morfar, som vi elsker meget højt :-) men han hedder altså Hartvig... Synes det er lidt underligt til en baby, men syns også det ville være fedt at opkalde ham efter morfar.. Hvad syns i? 

Skønt navn  men jeg er også mest til "gamle navne"

Anmeld Citér

18. juni 2015

MorTil4<3

som du selv siger, morfar, sååå det er lidt måske meget gammeldags. .

ikke et navn som jeg selv kunne finde på  

men i bestemmer jo fuldkommen selv 

Anmeld Citér

18. juni 2015

Aurora2

SnartMorTil>4 skriver:

som du selv siger, morfar, sååå det er lidt måske meget gammeldags. .

ikke et navn som jeg selv kunne finde på  

men i bestemmer jo fuldkommen selv 

Ja det er meget specielt.. For der er jo mange som bruger gamle navne nu til dags.. Men Hartvig det virker lidt sjovt til en lille baby. Jeg havde jo foreslået det som mellemnavn i stedet, men så får barnet også 4 navne, da det skal have mit mellemnavn og min mands (og mit) efternavn.. Så ved ikke om jeg syns det blir for meget.

men ellers synes jeg nemlig at Hartvig som mellemnavn også er en løsning  

Anmeld Citér

18. juni 2015

CaWi

Til fornavn ville jeg ikke bruge det, men synes det ville være fantastisk som mellemnavn, selv til moderne navne 

Anmeld Citér

18. juni 2015

Loa

Helt klart mere som mellemnavn 

Anmeld Citér

18. juni 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Aurora2 skriver:

ville nok vælge det som mellem navn. Min sønner har min morfars andet nadet navn som mellem navn

de hedder

Theis tage

Theo tage og så to efternavne hver.

syntes det er et flot navn. Men ville personligt selv bruge det som andet navn. Så han får 4 navne. Det er der efterhånden rigtig mange børn der har.

Anmeld Citér

18. juni 2015

SandraXOXO

Synes faktisk det er ret fedt. Både til en baby og til en voksen mand 

Anmeld Citér

18. juni 2015

Aurora2

Tror også jeg vil forsøge at overtale ham til at det blir et mellemnavn nu må vi jo så se om det blir en dreng.. Haha.. Tusind tak for jeres input ����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.