Anonym skriver:
Hej jeg er mor til en pige på 1år
Jeg er selv 20, og synes det skide hårdt at være mor, faren har jeg ikke kontakt til som sådan.
Jeg har for ca 3 uger siden fundet ud af jeg havde en slags depresdsion, at lægen forslog en psykiater så jeg kunne få Recep til lykkepiller 
Jeg er træt hele tiden, udmattet.. magter ikke mor rollen til tider..
Kan sove mere end 12-13 timer i døgnet hverdag og stadig være helt uoverskuelig-/træt
hva gør i for at kunne klare børne +alt andet i hjemmet? og få energi til det når I føler i næsten står alene om det hele 
det lader til at du trænger til at blive aflastet. Jeg tænker om du kan lave en fast aftale med et familiemedlem om at de har dit barn 1 weekend om måneden eller lidt mere, sådan så du kan få lidt tid til dig selv også, og kan komme ovenpå igen. Hvis ikke det er muligt er der mulighed for at få en aflastningsfamilie, som kan hjælpe nogle weekender. Det burde du overveje. Det er ikke en falliterklæring, men derimod stærkt af dig at du kan mærke at du er træt, udkørt og kunne trænge til lidt hjælp. Jeg er sikker på at der er nogle som vil hjælpe dig. Måske skulle du også aftale med lægen at du fast 1 gang om måneden kom derned og snakkede lidt omkring din tilstand, så han/hun kan hjælpe dig bedst muligt nu og fremadrettet med at komme over på den anden side. Du lyder som en kvinde med stort mod, trods du føler dig udmattet!
Jeg er ikke enlig mor, men har en mand som ikke er her i hverdagen, da han arbejder fra tidlig morgen til sen aften de fleste hverdage, så han er nogle gange først hjemme når vi andre er gået i seng. Jeg står altså for stort set alt herhjemme, og det kan da være rigtig hårdt engang imellem. Men det kan ikke være anderledes, så jeg prøver at få det bedste ud af det, og så planlægger jeg meget, så jeg ved hvornår jeg gør hvad.
Håbrg du kunne bruge lidt
Anmeld
Citér