Bryllupsbilleder år efter bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2015

Anonym trådstarter

Sissel skriver:

Hvad ændre gør er ikke nødvendigvis hvad der er det rigtige for en selv

Nej det er selvfølgelig rigtigt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Billeder kan man da altid få taget  Evt giv jer selv det som bryllupsdagsgave næste gang i har bryllupsdag. Det kunne jeg godt finde på, med brullupstøj og hele molevitten 

Jeg synes selv ideen måske var lidt spøjs, men hvor er jeg da glad for at jeg ikke er den eneste der kunne finde på det  tak for dit svar!

Anmeld Citér

18. juni 2015

Anonym trådstarter

Troldemommi skriver:

Er der ingen af jeres gæster som tog nogle billeder af jer? 

Jo gæsterne tog masser af billeder - men ikke sådan nogle jeg kunne finde på at få fremkaldt i lidt større format og have hængende/stående fremme.

De fleste er der andre end os på, og det var måske lidt sådan nogle rigtig fotograf billeder jeg godt kunne have tænkt mig 

Anmeld Citér

18. juni 2015

Anonym trådstarter

Signe-bine skriver:

Enig, jeg synes også bare TS skal gøre det med tøjet på og hele moletjavsen. Og som en bryllupsgave til dem selv, er da en skide god ide :-)

Tak for dit svar 

Anmeld Citér

18. juni 2015

Anonym trådstarter

EnGodMor skriver:

Bedre sent, end aldrig!!!! 

Afsted med jer. 

I har fortrudt, det kan jeg godt forstå. 

Få 

angeret noget med nogle venner, familie eller fotograf, der kan tage billeder af jer fx der hvor i blev gift, eller et smukt sted. 

Ja bedre sent end aldrig, det er også lidt det jeg tænker.

I det mindste ser vi næsten stadig ud som i 2011, det vil vi jo ikke gøre om 20 år. Og så vil jeg sikkert ærge mig endnu mere til den tid 

Anmeld Citér

18. juni 2015

Jegkiggerpåfugle

Nu ved jeg ikke hvor ts er fra men her oppe i Nordjylland har vi en rigtig dygtig fotograf ved navn louise Bering og hun tager netop billeder af brudepar som måske ikke fik taget til brylluppet og så køre hun endvidere med temafotos som TRASH the dress 

men mon ikke mange andre fotografer også gør det  

jeg synes det er en super fed idé at få taget billederne hvis u selv føler du mangler dem 

Anmeld Citér

18. juni 2015

Mama85

Anonym skriver:

Tak for dit svar  

Det bar så lidt, hvad faldt valget på?

Anmeld Citér

18. juni 2015

Anonym trådstarter

Mama85 skriver:

Det bar så lidt, hvad faldt valget på?

Jeg tror det kommer til at ske. Kiggede lige på billederne fra hende fotografen der blev henvist til, og der er åbenbart også nogle der tager billeder efter brylluppet er overstået  så vi ville ikke være de eneste der får det gjort  

Anmeld Citér

18. juni 2015

Anonym trådstarter

Jegkiggerpåfugle skriver:

Nu ved jeg ikke hvor ts er fra men her oppe i Nordjylland har vi en rigtig dygtig fotograf ved navn louise Bering og hun tager netop billeder af brudepar som måske ikke fik taget til brylluppet og så køre hun endvidere med temafotos som TRASH the dress 

men mon ikke mange andre fotografer også gør det  

jeg synes det er en super fed idé at få taget billederne hvis u selv føler du mangler dem 

1000 tak for dit svar. Fedt at du henviser til hende fotografen, så kan jeg godt se at det ikke er en helt tosset ide. Fede billeder hun tager - efter brylluppet er overstået 

Anmeld Citér

18. juni 2015

Mama85

Anonym skriver:

Jeg tror det kommer til at ske. Kiggede lige på billederne fra hende fotografen der blev henvist til, og der er åbenbart også nogle der tager billeder efter brylluppet er overstået  så vi ville ikke være de eneste der får det gjort  

Og selv hvis I var- Who Ceres  pøjpøj.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.