Bryllupsbilleder år efter bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.342 visninger
20 svar
12 synes godt om
17. juni 2015

Anonym trådstarter

Vi blev gift i 2011 og skænkede ikke fotografering en tanke desværre, hvilket jeg nærmest har fortrudt hver eneste dag siden.

Ville det være underligt at få taget bryllupsbilleder nu, flere år efter? Vi har egentlig ikke rigtig forandret os og vi kan stadig være i tøjet ��

kan ikke finde ud af om det er en helt tosset ide jeg har tænkt ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2015

Mama85

Anonym skriver:

Vi blev gift i 2011 og skænkede ikke fotografering en tanke desværre, hvilket jeg nærmest har fortrudt hver eneste dag siden.

Ville det være underligt at få taget bryllupsbilleder nu, flere år efter? Vi har egentlig ikke rigtig forandret os og vi kan stadig være i tøjet ��

Jeg ville ikke gøre det, men nu er jeg også lidt i samme situation ligesom dig, vi har hellere ingen bryllupsbilleder, dog har vi selv valgt det, da vores bryllup var hemmeligt. 

Men ja, jeg synes at det ville være lidt underligt at få taget nogle så mange år efter, men hvis du føler at du mangler dem, så bare få taget nogle.

Anmeld Citér

17. juni 2015

Sissel

Hvad ændre gør er ikke nødvendigvis hvad der er det rigtige for en selv

Anmeld Citér

17. juni 2015

SandraXOXO

Billeder kan man da altid få taget  Evt giv jer selv det som bryllupsdagsgave næste gang i har bryllupsdag. Det kunne jeg godt finde på, med brullupstøj og hele molevitten 

Anmeld Citér

17. juni 2015

Troldemommi

Anonym skriver:

Er der ingen af jeres gæster som tog nogle billeder af jer? 

Anmeld Citér

17. juni 2015

Signe-bine

SandraXOXO skriver:

Billeder kan man da altid få taget  Evt giv jer selv det som bryllupsdagsgave næste gang i har bryllupsdag. Det kunne jeg godt finde på, med brullupstøj og hele molevitten 

Enig, jeg synes også bare TS skal gøre det med tøjet på og hele moletjavsen. Og som en bryllupsgave til dem selv, er da en skide god ide :-)

Anmeld Citér

17. juni 2015

Lotus86

Jeg ville synes det var mærkeligt, selvom i får taget billeder med tøjet på, så ændre det jo ikke på, at i ikke har nogle billeder fra selve dagen.

Anmeld Citér

17. juni 2015

EnGodMor

Bedre sent, end aldrig!!!! 

Afsted med jer. 

I har fortrudt, det kan jeg godt forstå. 

Få 

angeret noget med nogle venner, familie eller fotograf, der kan tage billeder af jer fx der hvor i blev gift, eller et smukt sted. 

Anmeld Citér

17. juni 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Synes også det lyder lidt specielt..

Anmeld Citér

18. juni 2015

Anonym trådstarter

Mama85 skriver:

Jeg ville ikke gøre det, men nu er jeg også lidt i samme situation ligesom dig, vi har hellere ingen bryllupsbilleder, dog har vi selv valgt det, da vores bryllup var hemmeligt. 

Men ja, jeg synes at det ville være lidt underligt at få taget nogle så mange år efter, men hvis du føler at du mangler dem, så bare få taget nogle.

Tak for dit svar  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.