polterabend - vil ikke med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2015

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Jeg vil nu bare give de andre ret... Det er helt fair at du siger fra og samtidig med ønsker at finde en rolig aften og ta en middag med parret istedet for 

Syntes du skulle lukke ørene for ha andre tænker og mener... Det er dit valg! Og valg er noget man selv kan stå inde for 

Og og for lige at hænge i samme tråd... Så er jeg i samme båd som dig! 

Jeg bryder mig heller ikke om at udstille andre! 

Og faktisk FRYGTER jeg den dag jeg selv blir revet rundt når jeg skal giftes med min kæreste  

Få meldt ud at du enten ikke ønsker det eller snak med nogen du ved vil følge dit ønske og sig til dem at det skal foregå på et niveau hvor dine grænser ikke overskrides. 

Jeg regner selv med at skulke giftes på rådhuset i efteråret eller foråret og der bliver klart meldt ud at vi holder bryllup, men frabeder os de traditionelle ting der typisk følger, da vi ikke ønsker det dels fordi jeg ikke vil udstilles og fordi vores forhold til familierne er overfladiske så evt sange/taler vil blive meget overfladiske og derved pinagtige.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2015

Anonym trådstarter

Katafalk skriver:

Selvfølgelig er det iorden at du siger fra, hvis du ikke har lyst. Det er da enhvers ret. Men når det er sagt vil jeg også gerne sige at det ikke er ved alle polterabends man udstiller sig selv. 

Vi fejrede min søsters polterabend i april og det var meget stille og roligt. Hun blev spurgt om hun havde lyst til at klæde sig ud og kun fordi hun havde blev hun det. Derefter spiste vi frokost i en lokal park og var derefter ude og danse, indspille en cd og så var der fest derhjemme. Alt i alt en virkelig stille og rolig, men hyggelig dag. 

Tænker om der måske bliver holdt middag/fest om aftenen? For i så fald kan du jo måske bar e komme til middagen og dermed stadig deltage lidt?

Kram - det er aldrig sjovt at føle sig misforstået, på den måde som din svigermor gør.

Der er meldt ud hvad vi skal og det var det der fik mig til at stå af og kontakte bruden og sige at jeg vil sige nej tak når invitationen kommer (hun skulle jo ikkevide noget var i gære) 

Anmeld Citér

17. juni 2015

Fremad

Jeg har selv meldt fra til samtlige jeg er blevet inviteret til.... For det er bare slet ikke mig.... Og ville ha det så skidt hele dagen...så hellere blive hjemme for alles skyld...

Jeg har os meldt klart ud at jeg IKKE vil have en polterabend selv, og at jeg ganske enkelt ikke deltager hvis det bliver lavet....

Anmeld Citér

24. juni 2015

Anonym trådstarter

sscm skriver:

Jeg har selv meldt fra til samtlige jeg er blevet inviteret til.... For det er bare slet ikke mig.... Og ville ha det så skidt hele dagen...så hellere blive hjemme for alles skyld...

Jeg har os meldt klart ud at jeg IKKE vil have en polterabend selv, og at jeg ganske enkelt ikke deltager hvis det bliver lavet....

Det er også det jeg tænker, men igen jeg har et helt andet syn/menneskesyn hvis man kan kalde det det end min svigerfamilie har 

Anmeld Citér

24. juni 2015

klmf

Hvis jeg var brud, ville jeg blive SÅ glad for at du ringede og bare var ærlig omkring det i stedet for ikke at dukke op og finde på en dårlig undskyldning eller sidde en hel dag og være utilpas. Så hvis der er rene linjer mellem dig og brudeparret omkring det, så må andre jo tænke hvad de vil. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.