Kan se at mange skrive de vælger Ønskebørn pga servicen, og det er bare slet ikke det jeg oplever her hvor jeg bor, så jeg vælger ALTID Babysam til indkøb over 300 kr-ish, kunne aldrig drømme om at købe "store" ting der!
Fx købte jeg i går to stykker tøj på tilbud i Ønskebørn, så klipper hun simpelthen mærkerne af :s Det synes jeg var VILDT mærkeligt, især i forhold til at det var til en gave!! Jeg synes det er fint nok at det ikke kan byttes, men at KLIPPE mærkerne af?! Alle andre steder skriver de det bare på bonen og streger prisen over på mærket...
Jeg var også engang i Ønskebørn hvor en kvinde kom ind på sin terminsdato for at hente den autostol hun havde bestilt, den var så ikke kommet hjem til tiden.. Den gravide kvinde sagde så at hun jo måtte få pengene tilbage så hun kunne få fat i en anden autostol inden hun ligesom kunne risikere at føde- det nægtede de fuldstændig, selvom hun stod og fortalte at de jo ligesom havde LOVET hende at den ville være der! -Det synes jeg bare er indbegrebet af dårlig service!
Helt det modsatte oplever jeg i Babysam.. Altid lyttende og forstående og med en rigtig god kundeservice!
Af princip vil jeg heller ikke give over 5000 for en barnevogn- det har jeg aldrig hørt noget for i Babysam, hvor man i Ønskebørn bliver inddirekte svinet til 

Anmeld
Citér