ønskebørn eller babysam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2015

namaha

Jeg har stemt blankt, da vi bor tæt på børnebiksen som de er som regl billiger end babysam og ønskebørn 

deres butik er godt nok rodet og svær at finde rundt i men det gør ikke min noget så længe det er billiger og af god kvalitet.

Men har da været i begge butikker og hælder mest til babysam her i Silkeborg da de har en super service og altid er smilend og glade 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2015

CaWi

Jeg er generelt mest til Ønske børn og Kære børn.

Synes servicen i de Babysam butikker jeg har benyttet, har været utroligt ringe.

Så jeg betaler glædeligt lidt ekstra, hvis jeg ved jeg får en god service under købet, og hvis jeg kommer tilbage pga problemer med købet.

Anmeld Citér

17. juni 2015

IngenKoPåIsen

Kan se at mange skrive de vælger Ønskebørn pga servicen, og det er bare slet ikke det jeg oplever her hvor jeg bor, så jeg vælger ALTID Babysam til indkøb over 300 kr-ish, kunne aldrig drømme om at købe "store" ting der!

Fx købte jeg i går to stykker tøj på tilbud i Ønskebørn, så klipper hun simpelthen mærkerne af :s Det synes jeg var VILDT mærkeligt, især i forhold til at det var til en gave!! Jeg synes det er fint nok at det ikke kan byttes, men at KLIPPE mærkerne af?! Alle andre steder skriver de det bare på bonen og streger prisen over på mærket...

Jeg var også engang i Ønskebørn hvor en kvinde kom ind på sin terminsdato for at hente den autostol hun havde bestilt, den var så ikke kommet hjem til tiden.. Den gravide kvinde sagde så at hun jo måtte få pengene tilbage så hun kunne få fat i en anden autostol inden hun ligesom kunne risikere at føde- det nægtede de fuldstændig, selvom hun stod og fortalte at de jo ligesom havde LOVET hende at den ville være der! -Det synes jeg bare er indbegrebet af dårlig service!

Helt det modsatte oplever jeg i Babysam.. Altid lyttende og forstående og med en rigtig god kundeservice!

Af princip vil jeg heller ikke give over 5000 for en barnevogn- det har jeg aldrig hørt noget for i Babysam, hvor man i Ønskebørn bliver inddirekte svinet til 

Anmeld Citér

17. juni 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Malunsesmutti skriver:

Kan se at mange skrive de vælger Ønskebørn pga servicen, og det er bare slet ikke det jeg oplever her hvor jeg bor, så jeg vælger ALTID Babysam til indkøb over 300 kr-ish, kunne aldrig drømme om at købe "store" ting der!

Fx købte jeg i går to stykker tøj på tilbud i Ønskebørn, så klipper hun simpelthen mærkerne af :s Det synes jeg var VILDT mærkeligt, især i forhold til at det var til en gave!! Jeg synes det er fint nok at det ikke kan byttes, men at KLIPPE mærkerne af?! Alle andre steder skriver de det bare på bonen og streger prisen over på mærket...

Jeg var også engang i Ønskebørn hvor en kvinde kom ind på sin terminsdato for at hente den autostol hun havde bestilt, den var så ikke kommet hjem til tiden.. Den gravide kvinde sagde så at hun jo måtte få pengene tilbage så hun kunne få fat i en anden autostol inden hun ligesom kunne risikere at føde- det nægtede de fuldstændig, selvom hun stod og fortalte at de jo ligesom havde LOVET hende at den ville være der! -Det synes jeg bare er indbegrebet af dårlig service!

Helt det modsatte oplever jeg i Babysam.. Altid lyttende og forstående og med en rigtig god kundeservice!

Af princip vil jeg heller ikke give over 5000 for en barnevogn- det har jeg aldrig hørt noget for i Babysam, hvor man i Ønskebørn bliver inddirekte svinet til 

Jeg tror det med servicen kommer meget an på hvilken butik og hvilken ansat man møder...

Jeg bor på Bornholm og synes det er dejligt når man kommer i Ønskebørn og at få et smil og at de genkender en selvom det er lang tid siden man har været der... da jeg ventede min datter forsøgte jeg at bestille en af de der babypakker fra Babysam og fik at vide at min svoger (der bor i KBH) bare skulle komme ind med en mail og så ville han få den, men da han skulle hente den fik han at vide at det kunne man i hvert fald ikke og han følte sig faktisk overfuset... 

Anmeld Citér

17. juni 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har stemt blankt - da det er Danmarks Børn. De ligger i Hvidovre og i København

Anmeld Citér

17. juni 2015

JH12

Hvis man skal ud og investere i alt til baby, så synes jeg helt klart babysam er billigst plus servicen er i tip top.. 

Da jeg ventede min datter lavet de en samlet indløbs seddel, hvor vi var der over flere gange at købe ting og hvergang kom det på sedlen.. Og da vi til sidst havde købt alt hvad vi skulle bruge, fik vi 10-15 procent rabat på hele købet. 

Vi ente med et gavekort på 5500 kr. 

Her anden gang har vi købt en del nye ting, købt i ønskebørn, hvor vi kun har kunne presse dem til 'billigst internet pris' . 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.