ønskebørn eller babysam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvilken butik er billiges

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.644 visninger
15 svar
2 synes godt om
16. juni 2015

jean1899

hej baby.dk 

hvilken butik er billiges at købe baby udstyr i 

babysam 

ønskebørn 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2015

mpr

jean1899 skriver:

hej baby.dk 

hvilken butik er billiges at købe baby udstyr i 

babysam 

ønskebørn 

Har desværre aldrig været inde i ønskebørn :p Men har været inde i babysam og de tager virkelig overpris på ting synes jeg... Og ud fra hvad jeg har set på ønskebørns hjemme side virker de billigere

Anmeld Citér

16. juni 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg tror priserne ligger ret tæt på hinanden og begge butikker er rigtig flinke til at komme med et godt tilbud, så jeg tror det kommer lidt an på hvilken butik man foretrækker 

Anmeld Citér

16. juni 2015

jean1899

ja det synes jeg nemlig også de gør 

Anmeld Citér

16. juni 2015

Beem82

Synes de er ret dyre begge to. Men jeg foretrækker det sted jeg kan få god faglig rådgivning. Det vil jeg gerne give en lille smule ekstra for. Og der er Kære Børn i ihvertfald Roskilde uovertruffen!

Anmeld Citér

16. juni 2015

Gabriel

Jeg gik i babysam for at bytte en madras til barnevogn da den havde forkerte mål. Min barnevogn er 80 cm og damen bag kassen sagde det mål ikke eksisterer  .

Tog til ønskebørn bagefter. Her fandt de en 80 cm helsemadras frem med det samme og jeg betalte 50 kr mindre end jeg havde fået tilbage for den anden i babysam. 

Siden da har jeg aldrig været i babysam... 

Anmeld Citér

16. juni 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg synes begge er dyre. Men begge har nogle gode tilbud nogle gange  

vi benytter babysam i Silkeborg men det er pga. Servicen.

Anmeld Citér

16. juni 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Tror priserne ligger meget tæt. 

Men hælder nok mest til ønskebørn er billigst 

Men er osse farvet af at jeg syntes babysam i Odense giver virkelig ringe søvis vi har prøvet at gå rundt der inde over en time uden nogen henvende sig til os og vi har stået og ventet på hjælp ved barnevognene over en halv time og så kommer der en ned til os tager en kop kaffe og går igen. 

Så vi gider ikke handle der inde !! 

Mens det er de flinkeste man møde i ønskebørn og får rigtig god hjælp vis der er noget med nogle af de ting man har købt får man det byttet eller ordnet med et smil  

Altid dejligt at komme der ind 

Anmeld Citér

16. juni 2015

JaniceMonique

Altså jeg vil helt klart anbefale Ønskebørn! 

Vi valgte alt det vi skulle bruge på en gang og hvis der var mere vi kom i tanke om kunne vi bare tilføje det og så lavede de et tilbud til os. Og vi slog til og sparede næste 3-4000kr. På det mener jeg  Og vi er kun på elevløn og SU! Så det var mange penge at spare 

Anmeld Citér

16. juni 2015

Miss BananaHammock

Mener at babysam har prisgaranti - kan du bevise varen er billigere et andet sted, får du det til samme pris. Det mindes jeg min søster gjorde her i februar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.