Hvornår begyndte jeres barn at sidde og kravle osv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2015

Babybrain

Min søn er snart 6 måneder, og han kan endnu ikke sidde stabilt. Han kan godt sætte sig op hvis han sidder i en vinkel, men han kan ikke holde sig oppe. 

Et barn på 6 måneder behøver ikke kunne sidde selv endnu. Og jg er sikker på, at din søn nok skal klare sig fint i vuggestue, selvom han ikke kan gå. Så bare rolig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2015

A.y.y.y

Babybrain skriver:

Min søn er snart 6 måneder, og han kan endnu ikke sidde stabilt. Han kan godt sætte sig op hvis han sidder i en vinkel, men han kan ikke holde sig oppe. 

Et barn på 6 måneder behøver ikke kunne sidde selv endnu. Og jg er sikker på, at din søn nok skal klare sig fint i vuggestue, selvom han ikke kan gå. Så bare rolig 

Har bare set et par stykker dom godt ka sidde når der 6 måneder så tænker om min søn er bagud? ( så blev lidt sådan ked af det.. 

Anmeld Citér

16. juni 2015

A-1995

Min søn sad selv da han var 5 mdr.

kravlede som 7 mdr og gik selv som 12 mdr ��

Anmeld Citér

16. juni 2015

IT-nørd

Vores yngste er nu 11,5 måned og han er først nu begyndt at rejse sig. Han kan endnu ikke stå uden støtte. 

Han sad stabilt da han var 8 måneder og kravlede da han var 11 måneder. 

Han er en stor dreng og vejer nu 11,8 kg, så han har lidt ekstra at bære på

Anmeld Citér

16. juni 2015

A.y.y.y

IT-nørd skriver:

Vores yngste er nu 11,5 måned og han er først nu begyndt at rejse sig. Han kan endnu ikke stå uden støtte. 

Han sad stabilt da han var 8 måneder og kravlede da han var 11 måneder. 

Han er en stor dreng og vejer nu 11,8 kg, så han har lidt ekstra at bære på

Ja tror os kilo har en betydning min søn er 6 måneder og vejer 9 kilo 

Anmeld Citér

16. juni 2015

Babybrain

A.y.y.y skriver:

Har bare set et par stykker dom godt ka sidde når der 6 måneder så tænker om min søn er bagud? ( så blev lidt sådan ked af det.. 

Det er han på ingen måde, så det skal du ikke være. Snakkede med en sundhedsplejerske om det igår og hun var slet ikke bekymret. 

Min søn er også over de 9 kg, så det kan godt have noget med størrelsen at gøre 

Anmeld Citér

16. juni 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
A.y.y.y skriver:

Det tror jeg ikke du skal være bekymret for. nogle gør det hurtigt andre senere . Det skal nok komme. 

Min datter er 6 måneder og kan sidde også men vælter hvis hun rækker ud efter ting. 

Anmeld Citér

16. juni 2015

Carina:-)

De 3 første sad som 5 mdr kravlede som 7 stod som 8-9 mdr og gik som 11 mdr. 

De næste var jeg nok lidt mere servicemor over for for det var 6-7 mdr til at sidde,10-11 mdr når de kravlede og gik som 15 mdr :) 

Anmeld Citér

16. juni 2015

snuskesmor

Jeg bliver nemlig forvirret over hvad det egentlig vil sige at kunde sidde. Hvis jeg sætter min 6 mnd gamle datter ned så sidder hun stabilt men hun kan ikke selv sidde op, så vi sætter hende ikke. Hun kom dog op på alle 4 for nogle uger siden og kan både åle sig frem og kravle baglens. Så set derfra forventede jeg at de ville kravle før de setter sig op selv - men mon ikke de bare er forskellige

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.