Sove inde eller ude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. september 2009

Rasmine

Hvad gør Jeres?
Rasmus sover inde i vs nu.
Og herhjemme sover han også efterhånden bare inde.
Synes sgu det er så omstændigt at putte et (knap) meterlang barn i en barnevogn.
Selen har strammet på ham længe.

Idag sov han ca 2 timer.
Men han stod så også op kl. LORT!!!!!!!!!

Den unge mand kan i øvrigt sige motorcykel og fødselsdag (forældrene ved i al fald hvad han mener), men FAR magter han ikke at sige. Her hedder Lars stadig GA!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2009

Plysbjørnen

Her hjemme sover de inde men i dp sover de ude begge 2.

Anmeld

13. september 2009

heaven

lasse ryger ud i barnevogn, lige så længe han overhovedet kan være der..... han elsker det, og jeg tror på de har godt af det... selvfølgelig kan man åbne et vindue mht frisk luft, men det er sgu ikke helt det samme - synes jeg. Så så længe han elsker det, gerne vil og kan være der ryger han ud og sove - uanset vejr og vind.... vi kan altid finde læ på vores grund....

Jannie

Anmeld

13. september 2009

Muffinmus

altid barnevogn og håber han ikke skal sove inde foreløbig. Han skal ud i luften så længe som overhovedet muligt
Men han er jo heller ikke den længste dreng så der er stadig lidt plads at tage af

Anmeld

13. september 2009

Juniors mor

Julie sover inde herhjemme, og det har hun gjort i over et halvt år nu. Pludselig gad hun ikke den barnevogn mere - selen var for stram og hun kunne ikke vende sig, og så sov hun bare dårligt!
I vs begyndte hun at sove inde, da hun fyldte 2 og derved blev en af "de store" - i vs ligge hun på en madres ved siden af hendes lille veninde Esther og så ligger de og holder hinanden i hånden

Anmeld

13. september 2009

Anja

Her soves der ude. Elias kan stadig pakkes ned i barnevognen og han æællsker den helt vildt. Jonas sov i barnevognen til han var 2½ og et var med bukkede ben den sidste tid, men han VILLE bare ud i den og sove. Jeg tror, at vi lader Elias sove ude så længe han selv vil. Han sover også ude i dagplejen.

Anmeld

13. september 2009

ivfmarie

Herhjemme er det lidt forskelligt. Hvis det skal gå stærkt (altså når den unge mand falder i søvn midt i middagsmaden) så bliver det indenfor. Men når moren er overskudsagtig bliver han puttet i vognen. Han kan godt lide at sove i vognen, men sover ikke så længe der, som han gør i sengen.
I dagplejen sover han ude.

Marie

Anmeld

13. september 2009

Mie A

Simon sover inde her hjemme og i vuggestuen sover han ude.

Anmeld

13. september 2009

Marco2

I vuggeren sover hun ude.

Herhjemme er det lidt forskelligt. Nogle gange ude, nogle gange inde...

Især hvis mor eller far skal ha' en morfar samtidigt soves der inde

AG

Anmeld

13. september 2009

Helle30

Sofie sover ude i dp - og herhjemme sover hun for det meste inde - i hendes seng.
Jeg gad godt være så overskudsagtig, at jeg puttede hende i barnevognen under bøgebladene nede i skoven, men sanfheden er, at når det hele skal gå lidt nemmere og jeg skal kunne overskue begge unger, så bliver Sofie puttet på værelset og Louise lige udenfor køkkenvinduet. Såååårn er det.

- Helle - der godt selv gad at ligge ude og sove om natten. Har gjort det flere gange i sommer, og jeg sover bare såååå godt i den rene klare natteluft.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.