vores hunde søger et nyt permanent hjem.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2015

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv
anna111 skriver:

Okay tak 

Det ligger desværre næsten 2 timers køretur væk 

2 timers kørsel er jo ikke meget hvis det sikre at hundene kommer ud til nye familier som er de helt rigtige 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2015

anna111

Profilbillede for anna111
solskinsliv skriver:

2 timers kørsel er jo ikke meget hvis det sikre at hundene kommer ud til nye familier som er de helt rigtige 

Nej men syntes det var langt for hundene i en varm bil så vil hellere vente til det bliver lidt køligere igen. 

Anmeld Citér

15. juni 2015

Bshizzle

Hvor ser de bare super dejlige ud... Og forstår godt at de ikke BARE skal kastes ind i en ny familie men faktisk nogle der vil gi dem lige så meget kærlighed! 

Jeg kan anbefale at kigge efter nogle FB grupper som sælger hunde.. 

Jeg er medlem af nogle stykker, og man kan frit vælge mellem dem som ønsker at se/købe ens elskede dyr. 

Håber du finder et godt hjem til dem...

Jeg ville godt ha taget imod dem, men tror min egen lille Chi ville skræmme dem væk 

Anmeld Citér

15. juni 2015

EAF

Rødovre Dyreværnets Internat. Man kan IKKE stole på forgodtbefindende folk på fb eller g&g og dba uanset pris. Og ja de to timer er det hele værd  

Anmeld Citér

15. juni 2015

Krydserfingre

Hvis du ikke har mulighed for selv at køre hundene til Dyrværnet i Rødovre ville jeg godt tage 4 timer ud af mit liv og hente og bringe dem sikkert til Rødovre. Bor ved siden af Dyrværnet Du velkommen til at sende en besked hvis det er. 

Anmeld Citér

15. juni 2015

anna111

Profilbillede for anna111
Pigeeeeen skriver:

Hvis du ikke har mulighed for selv at køre hundene til Dyrværnet i Rødovre ville jeg godt tage 4 timer ud af mit liv og hente og bringe dem sikkert til Rødovre. Bor ved siden af Dyrværnet Du velkommen til at sende en besked hvis det er. 

Mange tak ☺ 

Tror jeg vil prøve at ringe til dem i morgen og se hvad de siger 

Anmeld Citér

15. juni 2015

Krydserfingre

anna111 skriver:

Mange tak ☺ 

Tror jeg vil prøve at ringe til dem i morgen og se hvad de siger 

God ide 

Anmeld Citér

15. juni 2015

Bshizzle

Pigeeeeen skriver:

Lille sidebemærkning...... 

Hvor er det bare beeeeeeeeep sødt af dig!!!!  

Godt der findes folk som vil hjælpe andre og dyrene!!  

Håber der blir en løsning 

Anmeld Citér

15. juni 2015

Krydserfingre

Bshizzle skriver:

Lille sidebemærkning...... 

Hvor er det bare beeeeeeeeep sødt af dig!!!!  

Godt der findes folk som vil hjælpe andre og dyrene!!  

Håber der blir en løsning 

Tak 

ELSKER bare dyr og vil med glæde lave en lille Road trip til Fyn for at hjælpe to "små" hunnier.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.