vores hunde søger et nyt permanent hjem.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.789 visninger
18 svar
30 synes godt om
11. juni 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Hej jeg søger nyt permanent hjem til disse 2 dejlige hunde. 

Lidt info. 

Den mindste hund hedder lady hun er 2 år gammel hun er fra maj mdr 

Hun er en god blanding af 4 forskellige hunde bla. Dansk svensk gårdhund. 

Hun er en dejlig stille og rolig hund der elsker opmærksom hun elsker at være uden for så det må godt være en familie der har masser af tid og er meget ude hun er en utrolig trofast hund og hun kan sagtens med små børn hun er meget toldmodig og går bare vist det bliver for meget når min 1åri datter river i hende �� 

Den store hund hedder basse han er 4år gammel og er fra den 2/2 

Han er en rotweiler / labrador blanding 

Han ligner mest en rotweiler men har sindet som en labrador han er en glad aktiv hund der elsker at lege han er lige så god som dagen er lang han elsker at plaske rundt i vand �� 

Han kan osse være meget stille og rolig når legen er forbi han har desværre allergi for husstøvmider som Gør han en gang i mellem slikker et lille hold på sin pote det får han noget midercin for Ca hver halve år. Men foderet kan osse Gøre meget. 

Vi elsker begge hunde højt men vi har bare slet ikke tiden til dem og det er urolig synd derfor søger vi familier med masser af tid og overskud som virkelig vil elske hundene og passe godt på dem vi søger permanent hjem til dem de skal ikke smiders rundt til nye folk og vi kræver retten til at se hundene efter en mdr og så efter et halvt år for at se hvordan de har det. 

Vi har haft dem begge fra hvalpe af. 

Jeg kræver 1000kr for den lille 

Og 1000kr for den store så det ikke er nogle usæriøse der tror de lige kan score en gratis hund.. !! 

Vis en har interesse så kontakt mig her eller på mobilen 60166489

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

11. juni 2015

Krydserfingre

Hvor er de dog smukke. Held og lykke. Ved ikke hvorfra landet du er, men Dyrværnet i Rødovre er super profesionelle til at cidere formidle dyr og de har no kill politik - hvis i altså ikke har held med selv at afsætte dem  

Anmeld Citér

11. juni 2015

anna111

Pigeeeeen skriver:

Hvor er de dog smukke. Held og lykke. Ved ikke hvorfra landet du er, men Dyrværnet i Rødovre er super profesionelle til at cidere formidle dyr og de har no kill politik - hvis i altså ikke har held med selv at afsætte dem  

Mange tak 

Det bliver rigtig svært for mig at give slip på den store de bor nu ved mine forældre som bare ikke har overskuddet eller tiden til dem. 

Vi kommer fra otterup på nordfyn 

Min mor var osse ude i om de skulle aflives nu hvor basse har allergi men aldrig i livet. 

Håber at finde et godt hjem til dem 

Anmeld Citér

11. juni 2015

Krydserfingre

anna111 skriver:

Mange tak 

Det bliver rigtig svært for mig at give slip på den store de bor nu ved mine forældre som bare ikke har overskuddet eller tiden til dem. 

Vi kommer fra otterup på nordfyn 

Min mor var osse ude i om de skulle aflives nu hvor basse har allergi men aldrig i livet. 

Håber at finde et godt hjem til dem 

Det ville være smadder synd at aflive ham! Han ser rigtig skøn ud. mon ikke i har et internat på Fyn som kan videre sende dem til nye familier Ellers er der "dyr søger nye hjem"- grupper på facebook. Held og lykke 

Anmeld Citér

11. juni 2015

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Jeg ville helt sikkert aflevere dem på Rødovre dyreinternat så de kan komme ud i de helt rigtige hjem

Anmeld Citér

11. juni 2015

anna111

Mor-til-Alfred skriver:

Jeg ville helt sikkert aflevere dem på Rødovre dyreinternat så de kan komme ud i de helt rigtige hjem

SYNTES bare det er svært ikke selv at se familierne er bange for de ikke kommer et godt sted hen 

Elsker bare basse rigtig højt og tænk nu vis det er en dårlig familie der får ham 

Som ikke tager hensyn til hans allergi 

Anmeld Citér

11. juni 2015

Mor-til-Alfred

Gravid
anna111 skriver:

SYNTES bare det er svært ikke selv at se familierne er bange for de ikke kommer et godt sted hen 

Elsker bare basse rigtig højt og tænk nu vis det er en dårlig familie der får ham 

Som ikke tager hensyn til hans allergi 

Netop derfor ville jeg vælge internatet som er profesionelle og de er så søde og dygtige ude på interntatet .. Det er jo os dem der har et program på TV3 dyreværnet om torsdagen. Jeg kommer tit derude. der kommer dolk jo til samtale flere gange inden evt adoption. Og de må ikke videreformidle dyrene. Ect.

Anmeld Citér

11. juni 2015

anna111

Mor-til-Alfred skriver:

Netop derfor ville jeg vælge internatet som er profesionelle og de er så søde og dygtige ude på interntatet .. Det er jo os dem der har et program på TV3 dyreværnet om torsdagen. Jeg kommer tit derude. der kommer dolk jo til samtale flere gange inden evt adoption. Og de må ikke videreformidle dyrene. Ect.

Tak ☺ 

Hvor var det at det ligger hende 

Anmeld Citér

11. juni 2015

Mor-til-Alfred

Gravid
anna111 skriver:

Tak ☺ 

Hvor var det at det ligger hende 

Dyreværnet ligger i Rødovre

Anmeld Citér

11. juni 2015

anna111

Mor-til-Alfred skriver:

Dyreværnet ligger i Rødovre

Okay tak 

Det ligger desværre næsten 2 timers køretur væk 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.