Hvilken termokande har du? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2015

lineog4

SDD skriver:

Jeg har Denne her fra stelton:

http://www.imerco.dk/borddaekning/kander-og-karafler/kande/stelton-termokande-1-l?id=100161024

Klassikkeren så at sige.

den er bare skide irriterende fordi det er Af  stÅl. Pga det skal den vaskes med sæbe hver gang den er blevet brugt og pudses godt for ellers ser den ikke pæn ud samt fedtfingrende er mega synlige. 

Har selv været på udkig efter en ny. Men den skal helt sikkert ikke være af stål

Har den samme bare ikke i stål - er aå glad for min, nem at hælde af, holder varm og så bliver jeg så nostalgisk. Ville allerhelst have den i rød eller grøn for så ligner den jeg kan huske fra barn i børnehaven 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2015

Jj1709

Jeg har Eva solo kaffekander, den ene af dem kører på 4 år! Jeg har intet negativt at sige om dem, tværtimod er jeg rigtig glade for mine :-) synes heller ikke der er problemer med at holde kaffen varm deri :-)

Anmeld Citér

11. juni 2015

helle85

vi har denne

Bodum Bistro Termokande 1.1L Hvidwww.rigtigkaffe.dk/termokander/6232-bodum-bistro-termokande-11l-hvid.html

den er god og holder kaffen varm 

Anmeld Citér

11. juni 2015

hekran

Har Rosendahls Grand Cru termokander i stål til the og sort til kaffe. Er smukke og gode

Anmeld Citér

11. juni 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
lineog4 skriver:

Har den samme bare ikke i stål - er aå glad for min, nem at hælde af, holder varm og så bliver jeg så nostalgisk. Ville allerhelst have den i rød eller grøn for så ligner den jeg kan huske fra barn i børnehaven 

Ja jeg skulle helt klart også have valgt den i en anden farve. Men min Feminisme og trang til ekstravagante ting må have været altoverskyggende den dag. Men det bøder jeg også for nu, desværre, i form af opvask og afpudsning af fedtfingre

Min mor havde den også i rød engang  med tilhørende sukkerskål og flødekande tror jeg nok det var. Tror også hun ærger sig i dag over at det røg ud da det blå rykkede ind derhjemme i slut 90'erne.

Men ja, kanden er god og der følger sådan en skrue dims med så man kan tage den med på farten 

Anmeld Citér

11. juni 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
SDD skriver:

Jeg har Denne her fra stelton:

http://www.imerco.dk/borddaekning/kander-og-karafler/kande/stelton-termokande-1-l?id=100161024

Klassikkeren så at sige.

den er bare skide irriterende fordi det er Af  stÅl. Pga det skal den vaskes med sæbe hver gang den er blevet brugt og pudses godt for ellers ser den ikke pæn ud samt fedtfingrende er mega synlige. 

Har selv været på udkig efter en ny. Men den skal helt sikkert ikke være af stål

Hehe, PRÆCIS derfor jeg ikke lader mig falde for en af stål 

Anmeld Citér

11. juni 2015

Morgensol

Min mand fik denne af pigerne i fars dags gave. Den er fra Steltons Emma serie.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

11. juni 2015

MorTilN

Mor11 skriver:

Jeg sidder lige og arbejder på min ønskeseddel og er kommet frem til at jeg vil til at ønske mig nogen af de lidt dyrere men varige genstande til hjemmet fx nogen flotte krus og en lækker termokande  boooooring ja, men jeg er blank for ønsker 

hvilken kande har i? Jeg vakler mellem en sort rosendahl grand cru og en sort evaSolo lige nu 

Jeg har Rosendahl Grand cru termokanden i grøn (havde den også i blå men de kan ikke tåle at ryge på gulvet). Jeg elsker den selv om vi kun bruger den de få gange vi får gæster på besøg til kaffe

Anmeld Citér

11. juni 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
Morgensol skriver:

Min mand fik denne af pigerne i fars dags gave. Den er fra Steltons Emma serie.

Den er faktisk også fin.. Og lidt anderledes 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.