Hvilken termokande har du? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.222 visninger
28 svar
17 synes godt om
10. juni 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg sidder lige og arbejder på min ønskeseddel og er kommet frem til at jeg vil til at ønske mig nogen af de lidt dyrere men varige genstande til hjemmet fx nogen flotte krus og en lækker termokande  boooooring ja, men jeg er blank for ønsker 

hvilken kande har i? Jeg vakler mellem en sort rosendahl grand cru og en sort evaSolo lige nu 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2015

Mama85

Jeg sidder lige og arbejder på min ønskeseddel og er kommet frem til at jeg vil til at ønske mig nogen af de lidt dyrere men varige genstande til hjemmet fx nogen flotte krus og en lækker termokande  boooooring ja, men jeg er blank for ønsker 

hvilken kande har i? Jeg vakler mellem en sort rosendahl grand cru og en sort evaSolo lige nu 

Jeg har Georg Jensens Bernadotte kaffekander..dem er jeg super glad for  de holder kaffen varm, drypper ikke og er afsindig flotte (synes jeg selv .   )

Anmeld Citér

10. juni 2015

God-mor

Mor11 skriver:

Vi har to alfi termokander. Super flotte og de holder kaffen varm i flere timer. 

Anmeld Citér

10. juni 2015

An&Jo

Jeg har en fra tupperware. Den fungerer lige som den skal, den holder kaffen varm i op til 12 timer, drypper ikke, og er nem at betjene.  

Jeg har også en fra eva solo, og den er ærlig talt noget værre lort, den kan overhovedet ikke holde kaffen varm, og jeg har fået den byttet op til flere gange nu.. 

Mine svigerforældre har den fra rosendahl og får konstant byttet den der lukke dims, fordi tryklåsen går i stykker, og den holder heller ikke kaffen varm ret længe.. 

Anmeld Citér

10. juni 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mama85 skriver:

Jeg har Georg Jensens Bernadotte kaffekander..dem er jeg super glad for  de holder kaffen varm, drypper ikke og er afsindig flotte (synes jeg selv .   )

De er rigtig flotte, men vil være malplacerede i vores hjem  

haha, havde slet ikke tænkt på at den self skal være god til at holde på varmen ordenligt  men det er måske også et rimeligt krav af en termokande til 400+ 

Anmeld Citér

10. juni 2015

SMC

Eva solo i rustfrit stål. Jeg bruger den til te og den er imponerende god. Desuden kan den ikke dryppe. 

Anmeld Citér

10. juni 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg har en fra tupperware. Den fungerer lige som den skal, den holder kaffen varm i op til 12 timer, drypper ikke, og er nem at betjene.  

Jeg har også en fra eva solo, og den er ærlig talt noget værre lort, den kan overhovedet ikke holde kaffen varm, og jeg har fået den byttet op til flere gange nu.. 

Mine svigerforældre har den fra rosendahl og får konstant byttet den der lukke dims, fordi tryklåsen går i stykker, og den holder heller ikke kaffen varm ret længe.. 

Ææææv, det er jo lige de to jeg har kigget på  

hmm. Kunne også gå med stelton, den det klassiske høje kande.. 

Anmeld Citér

10. juni 2015

Mama85

Mor11 skriver:

De er rigtig flotte, men vil være malplacerede i vores hjem  

haha, havde slet ikke tænkt på at den self skal være god til at holde på varmen ordenligt  men det er måske også et rimeligt krav af en termokande til 400+ 

Nej, så duer det ikke. 

Vi er ikke kaffedrikkere men kun når vi har gæster, men hvis du selv drikker kaffe i det daglige, ja så er det en idé at tage højde for dét, samt hvorvidt den drypper, for det er faktisk pænt irriterende med en kaffekande der laver skjuler hvis man ikke lige tørrer efter med det samme.

Anmeld Citér

10. juni 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
SMC skriver:

Eva solo i rustfrit stål. Jeg bruger den til te og den er imponerende god. Desuden kan den ikke dryppe. 

Den høje eller lave model? 

Anmeld Citér

10. juni 2015

An&Jo

Mor11 skriver:

Ææææv, det er jo lige de to jeg har kigget på  

hmm. Kunne også gå med stelton, den det klassiske høje kande.. 

Stelton har jeg ikke erfaring med. Men eva solo ville jeg holde mig fra. Jeg har mange af deres karafler osv som jeg er rigtig glad for, men deres kander er virkelig noget bæ. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.