En efterfødselsereaktion måske?
Hvor kan jeg bare mærke at der er sket en masse med Anja og hvem jeg var før kontra den jeg er nu.
Jeg kan mærke det hele kommer op i mig nu, eller det har det faktisk været i 2 måneder, men i angst for at folk har tænkt at jeg er tosset eller at jeg har fortrudt at jeg skal giftes, har jeg ikke turde komme ud med det, men jeg har brug for at få lidt ord på mine tanker og følelser.
Det skal lige siges at Johnni kender alt til mine tanker og jeg fortryder IKKE at jeg skal giftes.. Jeg glæder mig rigtig meget.
Men jeg har en uro indvendig som om at nu skal der sgu ske noget. Jeg har længe tænkt tanken om at flytte fra Nakskov, byen keder mig. Jeg har set det jeg skulle her, oplevet det der skulle opleves og nu er byen bare for lille og for stille. Jeg føler mig fanget hernede. Jeg ærgrer mig gul og blå for at jeg aldrig tog chancen for at tage til København og uddanne mig videre før jeg fik barn og slog mig ned.
Vi kan ikke bare rykke rødderne op og tage afsted. Johnni har butikken i Nakskov jeg har pt. mit arbejde i Retten - men det brænder indeni. Kan vi flytte fra Isaac? Det er faktisk det helt store spørgsmål. Hvis vi flytter kan vi ikke bare komme derover, men vil det betyde at vi resten af vores liv er bundet til Nakskov?
I må virkelig forstå mig korrekt, jeg fortryder intet. Hverken Isaac, Johnni, kommende ægteskab eller at vi prøver at få nr. 2 - jeg har bare stået stille i 1½ år og kan mærke nu at jeg på en måde er kommet på den anden side, men det betyder også bare en masse uro, hvad skal jeg? Hvad er jeg gået glip af?
Åh bare en masse rod herfra. Presset er stort fra alle sider, alle ønsker at vi bliver forældre igen inklusiv os selv, men det kan virkelig godt blive for meget til tider.
Nå det var lige en gang tanker skrevet hurtigt ned! 
Anmeld
Citér