januar16 skriver:
Jeg har for nyligt testet positiv, men samtidig planlægger kæresten og jeg bryllup næste sommer. Tror i at det er realistisk at holde bryllup 4 måneder efter terminsdato? Eller burde vi vente et par måneder?
Jeg er godt klar over det vil blive hårdt at komme i form efter fødslen. Men tror på det går hvis jeg også er i god form før fødslen.
Min plan for bryllup er at have pumpet mælk nok til hele dagen, have en barnepige på hele dagen (som som baby har mødt flere gange, så han/hun/de er tryg ved personen), men stadig have baby med hele vejen, bare i et lokale ved siden af. Måske skal baby med familie eller barnepige hjem hvis festen trækker ud. Hvor vi så henter når vi tager fra festen. Jeg drikker alligevel ikke når jeg skal amme, så vil godt kunne køre.
Vil i kunne overskue at holde bryllup med en på 4 måneder? Det skal siges at den kommende far er meget klar på at have en aktiv rolle.
Det kan nok godt lade sig gøre, men problemet er at du ikke ved hvilken baby du får.
Det er ikke alle babyer der vil tage flaske, selvom at det er brystmælk.
Hvis barnet ikke sover meget, skriger(ikke bruger sut) meget..
Og jeg ville have det svært ved at efterlade mit 4måneder gamle barn til en barnepige.. Ikke fordi jeg frygter at der sker noget, men barnet er så lille og hvis man kan vente med brylluppet, ville jeg vente lidt længere. Måske til barnet er så stort at det kan være en del af brylluppet, som ringbærer eller blomsterpige.
Men det er bare min mening.
Hvis du får et let barn og er tryg ved barnepigen, så er det jo ikke noget problem.
Men det er svært at planlægge sådan noget, når der er et lille barn på vej.. For man ved ikke hvordan tingene er..
Anmeld
Citér