Wee i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
20 svar
0 synes godt om
13. september 2009

Anonym trådstarter

når jeg skal til vejning hos lægen skal jeg have fjernet min spiral, for manden er blevet enige med sig selv om at jeg gerne må få en baby mere.

Det er ikke fordi i ikke må vide hvem jeg er, men er Ano hvis nogen fra min familie skulle læse med, for de skal nemlig ikke vide noget endnu, så helst ikke nogen offentlig gætte konkurrence.

Han er dog stadig lidt nervøs over det økonomiske (selv om det aldrig har interesseret ham), men jeg er sikker på at det nok skal gå alt sammen.

Til gengæld ved jeg at vi får problemer med bilen, for der kan altså ikke være 3 autostole på bagsædet. Men okay, så skulle det jo bare lige mangle at der kom tvillinger, for dem har vi nogen stykker af i familien, ved en af mine kusiner har. ved med sikkerhed at min Oldefar havde 2 sæt tvillingsøskende...

Hm hint, det vil i sikkert gerne have, tja har 2 børn. og er lige blevet gift.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2009

Anja

Dejligt !! Tror jeg har en god ide om, hvem du er

Anmeld

13. september 2009

heaven

Dejligt !! Tror jeg har en god ide om, hvem du er

huuurraaa, for første gang ved jeg hvem en ano er... har faktisk sendt dig en pb, Ano....

Jannie

Anmeld

13. september 2009

Lise

Jamen, den er jo ikke svær at gætte  Dejligt for dig - så må vi håbe der er hurtig gevinst, så du kan komme på barsel snart igen....

Held og lykke!

Anmeld

13. september 2009

Mie A

Ja, den er dejlig nem at gætte.
Stort tillykke med at du har fået overtalt manden til endnu en lille bebs. Jeg troede faktisk ikke at det kunne lade sig gøre. Men det glæder mig, da man kunne mærke at det er et meget stort ønske fra din side.
Held og lykke - Jeg håber at det vil gå rigtig hurtig får jer.

Knus

Anmeld

13. september 2009

Muffinmus

he he, tillykke med det da, det skal nok blive stort og jeg håber det kommer til at gå hurtigt.
Jeg prøver at bilde manden ind de SAGTENS  kan være 3 autostole i vores bil..hmm, er ikke sikker, men de må da kunne klemmes ind i Forden

Anmeld

13. september 2009

Anonym trådstarter

Mie A skriver:

Ja, den er dejlig nem at gætte.
Stort tillykke med at du har fået overtalt manden til endnu en lille bebs. Jeg troede faktisk ikke at det kunne lade sig gøre. Men det glæder mig, da man kunne mærke at det er et meget stort ønske fra din side.
Held og lykke - Jeg håber at det vil gå rigtig hurtig får jer.

Knus

Altså nummer 1 blev til med en trussel (ja det var ondt), men sagde at hvis jeg ikke måtte få en baby kunne han smutte. Nummer 2 er ren og skær plageri, det samme gælder brylluppet og nummer 3.

Anmeld

13. september 2009

ivfmarie

Ihh.. sikke en "kedelig" ano - det er jo slet ikke svært ...

Anyways... pøj pøj med det forestående "hjemmearbejde"

Anmeld

13. september 2009

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

he he, tillykke med det da, det skal nok blive stort og jeg håber det kommer til at gå hurtigt.
Jeg prøver at bilde manden ind de SAGTENS  kan være 3 autostole i vores bil..hmm, er ikke sikker, men de må da kunne klemmes ind i Forden

Den der skal stå i midten må ikke være bredere end 20 cm så. de er vist lidt store de Autostole vi har. Men de kan også bruges helt til 36 kg.

Anmeld

13. september 2009

Anja

Var det ikke en gammel Ford Mondeo ?? Er det ikke en af de største alm biler ? Måske var det ikke en Mondeo ...... hmmm ...

Vi har fint 3 autostole på bagsædet af vores Chevolet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.