Andre med madglade børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
lineog4 skriver:

To af mine var madglade og de fik hvad de lystede ud fra tanken om de selv kender deres mæthedsfornemmelse, og jeg netop ikke skulle ind og regulere så det blev ødelagt.

der var selvsagt en form for regulering da det ikke var alt mad der blev serveret fx ingen kager osv.

Og nu hvor de er blevet store står jeg nærmest med den modsatte problematik: synes de spiser alt for lidt 

Jeg kan godt se det med at de selv kender deres mæthedsfornemmelse, men jeg er bare så ræd for at overfodre hende, da jeg selv spiste meget store portioner og endte som en småfed 14-årg og anoretiker som 16-årig. Det vil jeg for alt i verden skåne min datter for.

Og desuden så reagerer hun også sådan når hun har afvist maden og ikke vil have mere af den. - Så vil hun bare lege med den og bliver tvær hvis jeg tager den

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2015

Sprit25

MummiT skriver:

Jeg kan godt se det med at de selv kender deres mæthedsfornemmelse, men jeg er bare så ræd for at overfodre hende, da jeg selv spiste meget store portioner og endte som en småfed 14-årg og anoretiker som 16-årig. Det vil jeg for alt i verden skåne min datter for.

Og desuden så reagerer hun også sådan når hun har afvist maden og ikke vil have mere af den. - Så vil hun bare lege med den og bliver tvær hvis jeg tager den

Kender godt det med at overfører madproblemer. Jeg har altid spist normalt men var meget tynd og det skal min datter ikke opleve. Så jeg går i panik hvis hun ikke spiser. Her til aften har hun spist 1,5 kartoffel, 1 delle og er igang med et halvt mini flute

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.