Skal jeg indberette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Christina88 skriver:

Jeg ville tage en snak med dp mor, hun har pligt til at indberette sådan nogen ting... Jeg ville i hvert fald ikke undlade at gøre noget

Men hun har jo tavshedspligt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2015

Mom2

mor:) skriver:

Men hun har jo tavshedspligt. 

Ja i det omfang at hun ikke må give dig oplysninger som hun har fået fra andre forældre. Du må gerne dele din bekymring med hende

Anmeld Citér

3. juni 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Christina88 skriver:

Ja i det omfang at hun ikke må give dig oplysninger som hun har fået fra andre forældre. Du må gerne dele din bekymring med hende

Ja hun kan dele sin bekymring, men dp mor kan da ikke gå ind i en samtale omkring denne bekymring? 

Anmeld Citér

3. juni 2015

ErDetSnartNU

Jeg ville indberette. Det er jo ikke dit ansvar at være sikker på, at noget er galt, før du indberetter - det er der jo heldigvis uddannede folk med erfaring inden for området til at bedømme. Hellere indberette 1 gang for meget, end 1 gang for lidt, i stedet for at der går vanrøgtede børn rundt.

Hvis der kom en indberetning om mig og mine børn, så ville jeg da i første omgang blive såret. Derefter håber jeg, at jeg kunne vende det til en god ting, for det er da i bund og grund dejligt, at der er nogle derude, som bekymrer sig nok om mine børn til at tage affære, hvis de tror at der er noget galt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.