Bryster efter amning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2015

Frk.S

Jeg er netop blevet færdig med at amme mit 2. barn og jeg synes faktisk mine bryster er meget som før. Måske er de blevet en lille smule slappere  - men slet ikke som jeg havde frygtet. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2015

lineog4

Efter 4 graviditet, ikke helt lige så mange omgange amning og ikke mindst tyngdekraftens indvirkning må jeg erkende jeg startede med små faste bryster der ikke kunne klare blyantprøven, mens jeg nu har bryster der ikke bare kan klare blyantprøven men simpelthen penalhusprøven.

men lærer at værdsætte gode bh'er med alderen 

Anmeld Citér

2. juni 2015

modesty

En lille spørger rundte! ... Det her med de bryster der! Og hvordan de ser ud efter amning, ville jeg gerne vide lidt om! .. I kan både skrive et svar eller bare "krydser af" ovenover (:

Jeg er selv første gangs gravid, og kan sige at mine bryster er blevet MEGET tung og også lange synes jeg! - derudover er den bruneområde omkring brystvorten blevet meget større!! - det er så grimt!! - nogle som har prøvet det og ved om det går væk???

Jeg har skrevet samme som inden jeg blev gravid. De er måske en anelse mindre fyldige, men det er så minimalt at det kun er mig der kan se det. Jeg ammede i et år.

Men det er jo super individuelt og hænger sammen med både størrelse på brystet og hvor elastisk ens væv er.

Anmeld Citér

2. juni 2015

Mor til Ella

Stadig ok pæne, men de er da blevet lidt bløde og trætte

Vil gerne lige have gjort lidt ved dem...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.