Bryster efter amning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Mine bryster er blevet...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.663 visninger
13 svar
9 synes godt om
2. juni 2015

Anonym trådstarter

En lille spørger rundte! ... Det her med de bryster der! Og hvordan de ser ud efter amning, ville jeg gerne vide lidt om! .. I kan både skrive et svar eller bare "krydser af" ovenover (:

Jeg er selv første gangs gravid, og kan sige at mine bryster er blevet MEGET tung og også lange synes jeg! - derudover er den bruneområde omkring brystvorten blevet meget større!! - det er så grimt!! - nogle som har prøvet det og ved om det går væk???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2015

Leneur

Anonym skriver:

En lille spørger rundte! ... Det her med de bryster der! Og hvordan de ser ud efter amning, ville jeg gerne vide lidt om! .. I kan både skrive et svar eller bare "krydser af" ovenover (:

Jeg er selv første gangs gravid, og kan sige at mine bryster er blevet MEGET tung og også lange synes jeg! - derudover er den bruneområde omkring brystvorten blevet meget større!! - det er så grimt!! - nogle som har prøvet det og ved om det går væk???

Manglede lige en svarmulighed, derfor stemte jeg blank...  

Mine er blevet større men ellers som før graviditet. 

Anmeld Citér

2. juni 2015

migxher

Jeg vil bare lige sige at det ikke nødvendigvis er amning der gør ens bryster grimme, det er lige så meget selve graviditeten.
Jeg har slet ikke ammet min søn, men derfor kan jeg nu stadig se en tydelig forskel på mine bryster fra før. De hænger en smule mere(den ene mere end den anden) og mine brystvorter er større er mørkere. Om sidstnævnte forsvinder igen ved jeg ikke, min søn er kun 2½ måned, men de er ikke blevet mindre mørke endnu. Og ja, så har jeg strækmærker på dem, og de er større end før(det skyldes nok de 20 kg jeg tog på, og jeg mangler stadig at smide 7). 

Så hvis det er fordi du overvejer at droppe amning i frygt for "grimme" bryster, så kan det sagtens komme selvom man ikke ammer (:!

Anmeld Citér

2. juni 2015

Sissel

Før beg blev gravid, var jeg egentlig rigtig glad for mine (små) bryster.. 

Nu, efter 3 børn, er de blevet noget trætte at se på.. Sådan ret flade og "løse". Hvor jeg før brugte 80a i bh, skal jeg nu have en 75d. Og det er ikke fordi de er blevet størrer end før, det er fordi alt huden er blevet så løs og de lissom skal "fanges"

jeg ville sådan ønske at jeg havde et billede af dem fra før

Anmeld Citér

2. juni 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Samme str, ser nogenlunde ud som før, men de er blødere/løsere at føle på  

Men så du ved det, så er det nærmere graviditeten der er skyld i forandringen end amningen  

Anmeld Citér

2. juni 2015

Fremad

Anonym skriver:

Nu er jeg ikke den der synes bryster der ikke er faste mere er grimme....

Og med det sagt....

Jeg kan ikke stemme.da mit svar er: mindre og længere.... Med store mørke brystvorter....Efter 2 graviditeter og vægttab på 40+ 

Anmeld Citér

2. juni 2015

MoarMoar

Jeg synes mine bryster er blevet flottere efter jeg har ammet to børn. Jeg er meget gladere for mine bryster nu :-) 

Anmeld Citér

2. juni 2015

JH12

Mangler svar muligheden, 

'samme størrelse, men ikke samme fyldighed/ fasthed' 

Anmeld Citér

2. juni 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Efter 2 amme børn, er mine igen blevet samme str som før. Dog tog det over 1 år inden de blev normal str igen efter nr 1 og måske lidt mere ved nr 2.

Mens jeg ammede havde jeg kæmpe bryster, og heldigvis er de blevet mindre igen, så jeg ka bruge alle mine gode bh'er. Vh stine

Anmeld Citér

2. juni 2015

SofiaMik

JH12 skriver:

Mangler svar muligheden, 

'samme størrelse, men ikke samme fyldighed/ fasthed' 

He he måtte lige kigge en ekstra gang på dit profilbillede.. Troede lige, at det var noget andet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.