Mor til Ella skriver:
Barnestol bliver du lige nød til at uddybe
Min pige kunne kun sove længere lære end 10 min hvis hun sov på mig, kunne først tage en lur i barnevognen da hun var knap 6 mdr, og det var virkelig med hård træning.
jeg har det sådan lidt at hvis det ikke er et problem for dig, og det letter putning m.m ville jeg acceptere at det er sådan det er nu.
asta sidder stadig ved mig og lige bliver vugget/ hoppet lidt i søvn mens jeg sidder ned, hun bliver et år nu her. Det tager 5 min, Nej det er ikke optimalt, men hun bruger ikke sut, og har haft et forløb der har været en udfordring.
men alle vaner kan ændres også de dårlige og når man har besluttet sig som forældre til at ændre på noget, tager det ingen tid.
Tak for dit svar
du har fuldstændig ret. Jeg tog en kold tyrker og startede idag og det er bare gået så godt, jeg er så glad!
Havde ik drømt om det vil gå så hurtigt, han faldt endda selv i søvn hvilket han aldrig har gjort før. Efter jeg havde ammet ham fandt jeg en beroligende sang, svøbte ham og lagde ham i hans tremmeseng og 10 min efter var han i drømmeland. Det er over en time siden og han sover stadig 

ja babystol er skråstol som lo helt fladt.
Anmeld
Citér