Hvad gør i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2015

Mamalu

Mor til Ella skriver:

Barnestol bliver du lige nød til at uddybe

Min pige kunne kun sove længere lære end 10 min hvis hun sov på mig, kunne først tage en lur i barnevognen da hun var knap 6 mdr, og det var virkelig med hård træning.

jeg har det sådan lidt at hvis det ikke er et problem for dig, og det letter putning m.m ville jeg acceptere at det er sådan det er nu.

asta sidder stadig ved mig og lige bliver vugget/ hoppet lidt i søvn mens jeg sidder ned, hun bliver et år nu her. Det tager 5 min, Nej det er ikke optimalt, men hun bruger ikke sut, og har haft et forløb der har været en udfordring.

men alle vaner kan ændres også de dårlige og når man har besluttet sig som forældre til at ændre på noget, tager det ingen tid.

Tak for dit svar  du har fuldstændig ret. Jeg tog en kold tyrker og startede idag og det er bare gået så godt, jeg er så glad!  Havde ik drømt om det vil gå så hurtigt, han faldt endda selv i søvn hvilket han aldrig har gjort før. Efter jeg havde ammet ham fandt jeg en beroligende sang, svøbte ham og lagde ham i hans tremmeseng og 10 min efter var han i drømmeland. Det er over en time siden og han sover stadig  

ja babystol er skråstol som lo helt fladt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2015

Mamalu

migxher skriver:

Jeg kender en del stykker der har haft stor glæde af bogen, "sov igennem uden gråd" (:

Tak for dit svar  hvor kan man købe den bog henne? Bare i bog & ide eller? 

Anmeld Citér

3. juni 2015

Mamalu

sessen1984 skriver:

Jeg var i samme båd indtil min veninde lånte mig en Natures Sway slyngevugge.. Og det er simpelthen det bedste!!! 

Hun har altid sovet godt om natten, hun er 3 mdr og sover natten igennem i sin egen seng. (Alm. vugge) Men hun sov kun 10-30 min ad gangen hele dagen. Hun skreg det meste af sin vågne tid fordi hun jo var dødtræt. Men med slyngevuggen der sover hun 1-2 timer ad gangen i løbet af dagen og er nu i meget bedre humør! <3 

Nu kan jeg uden problemer lægge hende i barnevognen og så trille en tur, og så sover hun! 

Så jeg vil helt klart anbefale en slyngevugge.. Jeg købte selv en brugt på dba.. 

Tak for dit svar  jah sådan en har jeg også overvejet, kan være jeg ska kigge efter en på dba 

Anmeld Citér

3. juni 2015

Pikku Myy

Mamalu skriver:

Tusind tak for dit svar og dine råd  jeg gjorde faktisk alt hva du anbefalede og det virker!!! Det er gået overraskende godt, hvor er jeg glad. Føler mig bare lidt dum jeg ik har gjort det før, troede virkelig ik han vil gå med til at sove på andre måder  men jah jeg er også ny i alt det her så er bare glad for jeg ik ventede længere så både min lille guldklump kan sove godt og min ryg ka blive smertefri igen  jeg var jo nærmest begyndt at ligne quasimodo med min pukkelryg fordi jeg har båret så meget på ham, og han er ik den mindste baby hehe..

babystol=Skråstol som jeg lagde helt fladt. 

Endnu en gang tak for hjælpen 

Det er da dejligt at det kunne bruges

Du skal da bestemt ikke føle dig dum. For det første er det slet ikke sikkert at han havde reageret lige så godt, hvis du havde gjort det for et par uger siden. I var klar nu For det andet er det klogeste man kan gøre når man ikke ved hvilken vej man skal tage, da at bede om råd

Held og lykke

Anmeld Citér

3. juni 2015

Mamalu

Pikku Myy skriver:

Det er da dejligt at det kunne bruges

Du skal da bestemt ikke føle dig dum. For det første er det slet ikke sikkert at han havde reageret lige så godt, hvis du havde gjort det for et par uger siden. I var klar nu For det andet er det klogeste man kan gøre når man ikke ved hvilken vej man skal tage, da at bede om råd

Held og lykke

Jah det er også rigtigt nok  takker 

Anmeld Citér

3. juni 2015

Mamacita til 2 piger

Mamalu skriver:

Tak for dit svar  jah sådan en har jeg også overvejet, kan være jeg ska kigge efter en på dba 

Jeg kan i hvert fald varmt anbefale det!  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.